Ostatnie miesiące to wysyp informacji o zmianach właścicielskich w czołowych spółkach deweloperskich w Polsce. Na znalezienie strategicznego partnera biznesowego liczy także Archicom. Jak podkreśla prezes Dorota Jarodzka-Śródka, to kolejny krok rozwoju spółki – po wejściu na giełdę w 2016 r. i przejęciu mLocum w 2017 r., co przekształciło Archicom z lidera wrocławskiego rynku w gracza o zasięgu ogólnopolskim.
– Jesteśmy gotowi wyjść w rynek z prezentacją spółki w ciągu kilku tygodni. Tego typu procesy zabierają przynajmniej kilka miesięcy – mówi Jarodzka-Śródka. – Nie zamykamy się na żadną opcję, jesteśmy gotowi rozmawiać z partnerami branżowymi, finansowymi, z funduszami zainteresowanymi polskim rynkiem mieszkaniowym. Wybierzemy opcję najkorzystniejszą z punktu widzenia rozwoju spółki i interesu akcjonariuszy – mówi prezes.