Reklama

Lato tchnęło optymizm w telewizje

Tegoroczne spadki wpływów reklamowych nadawców mogą być mniejsze, niż się spodziewano. Na razie to 400 mln zł.

Publikacja: 09.07.2020 21:00

Lato tchnęło optymizm w telewizje

Foto: Adobe Stock

W I połowie roku wydatki na reklamę telewizyjną w Polsce były o około 400 mln zł niższe niż przed rokiem – dowodzą szacunki ekspertów Publicis Groupe, udostępnione na naszą prośbę. To oznacza, że nadawcy mogli otrzymać około 1,76 mld zł, o 18 proc. mniej. Zdaniem specjalistów także w całym roku sektor odnotuje spadek, choć drugie półrocze zapowiada się dobrze. Wśród szefów stacji telewizyjnych widać różne nastroje. Czerwiec i lipiec zdecydowanie je poprawiły.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Trump i Putin bez spotkania, USA i Australia o metalach, Automitve w napięciu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Biznes
Etyka w biznesie – inwestycja czy kaprys regulatorów
Patronat Rzeczpospolitej
Innowacja wymaga odwagi
Biznes
Nadchodzi „przebudzenie”? Eksperci prognozują lepsze czasy dla start-upów
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Biznes
Polacy szukają oszczędności, UE odcina się od rosyjskiego gazu, awaria Amazona
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama