Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 15.10.2020 06:31 Publikacja: 14.10.2020 22:11
Foto: Bloomberg
Uralska Fabryka Wagonów „Uralwagonzawod" (UWZ) w Niżnym Tagile nie zawarła na 2021 r ani jednego kontraktu na choćby jeden wagon - pisze rosyjska gazeta RBK, powołując się na źródła u jednego z największych przewoźników kolejowych - klientów zakładu, a także rozmówców bezpośrednio w przedsiębiorstwie.
Dlatego, aby utrzymać się na powierzchni „przedstawiciele UWZ muszą prosić klientów o zakup przynajmniej kilku wagonów". Największymi klientami cywilnej części uralskiej fabryki powstałej jeszcze za czasów stalinowskich, był węglowy SUEK, firma FGK - towarowa spółka zależna państwowego RŻD (Rosyjskie Koleje Żelazne), a także PGK - prywatny przewoźnik towarowy. Żaden z tych klientów nie zamówił w UWZ wagonów na 2021 i kolejne lata.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Wszystko, co chcielibyście wiedzieć o systemie kaucyjnym, ale nie wiecie, kogo spytać. Gdzie zwrócić butelkę, ja...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
Założyciel Polsatu stracił kolejne stanowisko. W roli przewodniczącego rady nadzorczej zastąpi go tym razem wiel...
Polska transformacja energetyczna rozstrzyga się w ciepłownictwie - w blisko 400 lokalnych systemach, które dost...
Polska kolej z rekordową ilością pasażerów, francuski rząd przetrwał wotum nieufności – ceną wstrzymanie reformy...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Jak zapowiedzieli, tak zrobili. Skonfiskowany superjacht Amadea, który według władz USA należy do objętego sankc...
Dziś wszystkie technologie, które będą pomagały przemysłowi w prognozowaniu i optymalizowaniu zużycia energii, są już dostępne. Redukcja strat i przestojów czy zwiększanie elastyczności systemu nigdy nie były prostsze – mówi Anna Nowak-Jaworska, prezeska Schneider Electric Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas