Na milion abonentów usług telewizyjnych UPC przypada 300 tys. abonentów usług internetowych (30 proc.) Przedstawiciele operatora przewidują, że bez większego trudu uda się sprawić, by z Internetu korzystał co drugi abonent. – W krajach Europy Zachodniej nasycenie usługami internetowymi w naszych sieciach kablowych sięga 80 – 90 proc. – mówił podczas spotkania z dziennikarzami Jarosław Pijanowski, członek zarządu UPC.
Operator chce uprościć system sprzedaży i zamierza wprowadzić zestawy abonenckie do autoinstalacji. Dzięki temu będzie można wyeliminować w domach klientów konieczność wizyty technika, co zmniejszy koszty. Operator zapowiedział również wprowadzenie usług dla małych firm.
UPC postanowiło się także pożegnać z marką Chello, pod którą sprzedawało usługi internetowe.
W maju firma uruchomi od dawna oczekiwane usługi telewizji cyfrowej. Na początku w Warszawie, do końca roku w innych dużych miastach. Operator chce wprowadzić do oferty od razu duże pakiety kanałów telewizyjnych, w tym w wysokiej rozdzielczości (HDTV), dekodery z funkcją nagrywania (tzw. PVR). UPC długo zwlekało z cyfrową ofertą, którą najwięksi konkurenci – Aster, Vectra, Multimedia Polska – już sprzedają.