Aktualizacja: 16.04.2020 19:46 Publikacja: 16.04.2020 19:40
Foto: Bloomberg
Francuski koncern LVMH, właściciel takich luksusowych marek jak Louis Vuitton, Christian Dior i Givenchy, opublikował słabe wyniki za pierwszy kwartał tego roku (od stycznia do marca). Sprzedaż skurczyła się o 17 proc. w porównaniu z tym samym okresem w ubiegłym roku i wyniosła 11,48 mld dol. Grupa LVMH przewidywała już w marcu, że sprzedaż w pierwszym kwartale może spaść od 10 do 20 proc., ziściły się więc bardziej pesymistyczne prognozy - donosi agencja Reutera.
W 2024 roku rynek telekomunikacyjny w Polsce zwolnił tempo wzrostu, choć rachunki użytkowników operatorów poszły...
Północnoamerykański oddział rosyjskiego holdingu stalowego Evraz objętego sankcjami USA dostanie się amerykański...
Wojsko podpisało umowę na zakup 24 pocisków powietrze – powietrze AIM-9L Sidewinder, które mogą być wykorzystywa...
We wtorek 1 lipca rozpoczyna się w Warszawie trzydniowy Kongres Statystyki Polskiej. W programie m.in. wykorzyst...
Nowy budżet Unii może być mniej korzystny dla Polski. Niemcy krytykują brak postępów w rozmowach z USA. Kanada w...
Cyfrowe autostrady wojewódzkie powstały prawie dziesięć lat temu kosztem ponad 3 mld zł. Samorządy zapewniają, ż...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas