Skoncentrowane są na budowie portfolio własnych rozwiązań, w tym dla sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Wcześniej Sygnity nie miało oferty dla tej grupy klientów. Giełdowa firma zamierza sprzedawać je pod nową marką. Ich wprowadzeniu na rynek będzie towarzyszyła kampania reklamowa w mediach ogólnopolskich. Jest zaplanowana na styczeń 2012 r. W bieżącym roku nakłady na inwestycje w nowe produkty sięgnęły kilku milionów złotych. W przyszłym, jak wynika z informacji „Rz", będą istotnie większe. Budżet przewiduje, że mogą wynieść nawet 15 mln zł. Będą finansowane ze środków własnych oraz z emisji obligacji. Łączne wydatki inwestycyjne mogą być sporo wyższe.

190 mln zł ma już wartość portfel zleceń Sygnity na 2012 rok

Sygnity łoży również spore kwoty na budowę sieci partnerów w państwach naszej części Europy, które będą sprzedawać produkty Huawei wzbogacone o rozwiązania polskiej spółki (podmioty podpisały jesienią umowę partnerską w tej sprawie). Sygnity stać na zwiększanie

wydatków inwestycyjnych, bo kondycja firmy się poprawia. Po trzech kwartałach sprzedaż grupy wynosiła 347 mln zł (wzrost o 3 mln zł w porównaniu z poprzednim rokiem). Zysk operacyjny sięgał 2,9 mln zł wobec blisko 40 mln zł straty rok wcześniej, a netto 1,5 mln zł (minus 43,1 mln zł).