- W tym roku koncentrujemy się na sprzedaży standardowych wersji Żubrówki Bison Grass i Żubrówki Białej – tłumaczy decyzję CEDC Anna Załuska, rzecznik prasowy tego wicelidera polskiego rynku wódki.
W ubiegłym roku swoją wersję żubranka, czyli specjalnego okrycia na butelkę Żubrówki – przygotowali prezenterzy telewizyjni Dorota Wellman i Marcin Prokop. Wcześniej byli to modelka Karolina Malinowska i jej mąż dziennikarz Olivier Janiak. Przed nimi żubranko przygotowała projektantka mody Viola Śpiechowicz.
Priorytetem dla CEDC są obecnie bezpośrednie działania w punktach sprzedaży.
- Cały zespół jest skoncentrowany na realizacji celów sprzedażowych – mówi „Rz" William Carey, prezes CEDC. - Działy sprzedaży intensywnie współpracują z klientami. Wspierani się przez produkcję i logistykę, które zapewniają, że każde zamówienie jest zrealizowane w pełni i na czas – dodaje.
W ubiegłym roku producent Żubrówki podwoił liczbę pracowników w zespole sprzedaży. - W szczególności zwiększyliśmy liczbę specjalistów odpowiedzialnych za kanał tradycyjny. Kładziemy duży nacisk na bezpośrednią współpracę z hurtownikami i zwiększanie widoczności naszych marek i sklepach detalicznych - wyjaśnia Carey. - Już w trzecim kwartale widzieliśmy poprawę naszego udziału w rynku w kanale tradycyjnym. Również w czwartym kwartale będziemy poświęcać dużo uwagi temu kanałowi – mówi szef CEDC.