W 2010 r. porównywalna strata netto wyniosła 1,32 dol. Bez uwzględnienia niepieniężnego odpisu z tytułu trwałej utraty wartości firmy oraz znaków towarowych w wysokości 1,057 mld dol. oraz pozostałych nieoperacyjnych kosztów strata CEDC z działalności kontynuowanej za 2011 wyniosła r. 11,8 mln dol., czyli 0,16 dol. rozwodnionej straty netto na jeden walor, w porównaniu z zyskiem netto wynoszącym w 2010 r. 38,7 mln dol., czyli 0,55 dol. na akcję. Liczba rozwodnionych akcji, która posłużyła do wyliczenia zysku netto na jedną akcję zwykłą za rok obrotowy 2011, wynosiła 72,2 mln, a za rok obrotowy 2010 wynosiła 70,3 mln. Korygując prognozy roczne w listopadzie 2011 r. CEDC podał, że spodziewa się w 2011 r. 0,25 – 0,45 dol. zysku na akcję i 850 – 950 mln dol. przychodów netto ze sprzedaży.
Przychody netto ze sprzedaży CEDC za dwanaście miesięcy 2011 r. wyniosły 877,6 mln dol. w porównaniu z 711,5 mln dol. w 2010 r. Przychody netto ze sprzedaży za IV kwartał 2011 r. wyniosły 280,1 mln dol. w porównaniu z 228,4 mln dol. zaraportowanymi za ten sam okres roku 2010.
Strata operacyjna zgodnie ze standardami U.S. GAAP za IV kwartał 2011 r., wyniosła 362,3 mln USD, oraz 1.250 mln dol. za cały rok, w porównaniu ze stratą operacyjną wynoszącą 119,1 mln dol. i 23,5 mln dol. za ten sam okres roku 2010. Jak wskazano powyżej, strata operacyjna za IV kwartał 2011 r. była spowodowana odpisem z tytułu trwałej utraty wartości firmy w wysokości 383 mln dol. , poza już dokonanymi w III kwartale 2011 r. odpisami w wysokości 674,5 mln dol. wynikającymi z trwałej utraty wartości firmy i znaków towarowych. W trakcie IV kwartału 2011 r., spółka odnotowała dalsze pogorszenie, w porównaniu z oczekiwaniami, wyników sprzedaży wódki na rynku rosyjskim czego skutkiem było uznanie konieczności dokonania dodatkowego odpisu w ramach corocznego testu na trwałą utratę wartości aktywów przeprowadzonego przez spółkę w IV kwartale 2011 r. Jak zostało to podniesione przy okazji ogłoszenia wyników za III kwartał 2011 r. CEDC odnotował też gorsze niż oczekiwano wyniki niektórych marek w Polsce, głównie wódki Bols, w związku z tym, w III kwartale 2011 r. spółka dokonała odpisu w wysokości 128 mln dol. wynikającego z trwałej utraty wartości niektórych polskich znaków towarowych.
W raporcie CEDC czytamy także, że „kierownictwo spółki uznało, że gotówka generowana w toku działalności operacyjnej, dostępne środki pieniężne oraz kwoty, które mogą zostać uzyskane w ramach istniejących umów kredytowych, nie będą wystarczające, aby spłacić sumę nominalną wynikającą z obligacji 2013, która będzie wymagalna i należna w dniu 15 marca 2013 r. Analiza ta nabrała dodatkowego znaczenia biorąc pod uwagę warunki rynkowe i trudne dla działalności otoczenie. Rada dyrektorów i kierownictwo spółki uważa, że wszystkie strategiczne alternatywy powinny zostać ocenione, i nie wyklucza żadnej transakcji mającej na względzie najlepszy interes akcjonariuszy. Spółka i jej doradcy pracują nad wypracowaniem różnych scenariuszy w celu spełnienia zobowiązań przypadających na 2013 r., włączając w to strategiczny sojusz z kilkoma potencjalnymi inwestorami, w tym z Roustamem Tariko i Russian Standard Corporation, inne strategiczne inwestycje, sprzedaż niektórych aktywów, wymianę obligacji Zamiennych i emisję akcji."
Rada dyrektorów w dalszym ciągu rozważa list pana Tariko z Russian Standard z dnia 1 lutego 2012 r., w którym zawarta była propozycja "strategicznego sojuszu", w ramach którego, m.in. Russian Standard dążyłby do wymiany części posiadanych niepodporządkowanych obligacji na akcje zwykłe spółki, do uzyskania określonych praw mniejszości oraz miejsc we władzach spółki, a także ewentualnie objąłby spółkę umową kredytową oraz sprzedałby określone prawa związane z dystrybucją oraz inne prawa na rzecz spółki.