Sklep otworzy spółka Alshaya Poland, która wcześniej wprowadziła na polski rynek takie marki jak Top Shop czy Body Shop. Jak mówią jej przedstawiciele warszawski sklep ruszy najwcześniej w maju i może być nawet pierwszym salonem marki w Europie. Równolegle Alshaya pracuje nad uruchomieniem placówki w Londynie i obecnie nie wiadomo który z nich zostanie otwarty jako pierwszy.
Victoria's Secret należy do koncernu Limited Brands, który jest także właścicielem znanej już w Polsce marki La Senza. Prowadzi w sumie 2,6 tys. sklepów w USA oraz kolejnych 600 w innych krajach. Przychody w 2011 r. wyniosły ponad 10,3 mld dol.
Pojawienie się Victoria's Secret w Poslce ma związek z prowadzonym w Złotych Tarasach procesie wymiany części najemców, ponieważ w lutym wygasało 98 umów najmu. 54 zostały przedłużone, zaś nowymi najemcami będą jeszcze m.in. Zara Home, Gant czy Jack Wolfskin.
Centrum zostało otwarte pięć lat temu, od tego czasu odwiedziło je 93 mln klientów. – Ich liczba rośnie średnio w skali roku o 8,6 proc. a obroty sklepów o 12,3 proc. – mówi Krzysztof Bocianowski z CBRE. Obroty sklepów w tym centrum handlowym w 2011 r. przekroczyły 800 mln zł.