Zawartość firmowej strony internetowej może być nieograniczona. Ważne, żeby informacje na niej zamieszczone były aktualne.

Co powinna mieć dobra strona internetowa? Nie ma na to prostej odpowiedzi. Inne oczekiwania ma działający lokalnie przedsiębiorca, dla którego witryna w sieci ma być tylko prostą wizytówką. Czego innego potrzebuje przedsiębiorca, który za pośrednictwem e-strony prowadzi sprzedaż swoich produktów na terenie całego kraju i dodatkowo przyjmuje w ten sposób płatności.

Na pewno warto jednak wymienić kilka rzeczy, które są absolutnie niezbędne na stronie internetowej. Dobra strona www to taka, na której wszystko da się szybko znaleźć. Nie ma sensu zatem inwestować w bogate grafiki czy rozbudowane animacje, które tylko drażnią użytkowników i uniemożliwiają znalezienie najpotrzebniejszych informacji. Takimi są dane adresowe firmy, logo, to, czym się zajmuje oraz kto stoi na jej czele (w przypadku mocno osadzonych lokalnie podmiotów ma to duże znaczenie). Witryna powinna też mieć mapkę pomagającą trafić do siedziby firmy, kilka zdjęć i grafik. Klienci chętnie też poczytają referencje, żeby sprawdzić wiarygodność. Ciekawą rzeczą są formularze kontaktowe (skrzynki e-mail), ale tylko pod warunkiem że działają prawidłowo. Nic tak bowiem nie drażni internautów jak długie oczekiwanie, aż ktoś się do nich odezwie. Podobnie bezwzględnie należy dbać, żeby na e-stronie zamieszczać aktualne informacje. Zły adres czy stary telefon skutecznie potrafią odstraszyć potencjalnego klienta.