Ankieta wykazała, że dla 31 proc. respondentów w wieku 21-39, tegoroczny karnawał będzie stanowił częstszą niż zazwyczaj okazję do zabawy. Ci, którzy zdecydują się na świętowanie wybiorą zabawę na domowych imprezach, w gronie przyjaciół i znajomych. Tak zadeklarowało 58,3 proc. ankietowanych.

Na drugim miejscu znalazły się imprezy klubowe, które wybierze 30,1 proc. Polaków. 11 proc. badanych wskazało bale i zorganizowane imprezy w lokalu lub hotelu.

Badanie zrealizowane zostało w dniach 9-13 grudnia 2012 roku, metodą internetowych zestandaryzowanych wywiadów kwestionariuszowych (CAWI). Próba badawcza miała charakter losowy i objęła 883 osoby. Operatem losowania był panel internetowy StudentsWatch.pl ograniczony do osób w wieku od 21 do 39 lat.

Diageo Polska z marką Johnnie Walker Red jest czołowym graczem polskiego rynku whisky. Należy do niego także marka Smirnoff Black zaliczana do wódek luksusowych. W ubiegłym roku jej sprzedaż zwiększyła się u nas o ok. 70 proc. Na zagraniczne wódki z tzw. segmentu top premium przypada niemal 6 proc. polskiego rynku wódki wyceniane przez firmę Nielsen na ok. 10 mld zł. Udziały Smirnoffa Black wynoszą w nim ok. 5 proc.