To nie jest pierwsza inwestycja biznesowa Seana Combsa i Diageo. W 2007 r Puff Daddy został twarzą należącą do brytyjskiego koncernu wódki Ciroc. – Z Ciroc to była randka, teraz  z DeLeon to już jest małżeństwo – skomentował wspólne przedsięwzięcie raper.

Diageo będzie znowu mógł się pochwalić znaną tequilą w swoim portoflio, po tym jak w ubiegłym roku firma przestała sprzedawać Jose Cuervo.

Diageo i raper podzielili się po połowie udziałami w producencie tequili DeLeon. Kwota transakcji została utajniona.

Od kiedy Puff Daddy został twarzą wódki Ciroc jej sprzedaż wzrosła z 50 tys. dziewięciolitrowych skrzynek rocznie do ponad 2 mln obecnie. Teraz Diageo liczy na podobny przy sprzedaży luksusowej tequili.

W ubiegłym roku sprzedano jedynie 10 tys. dziewięciolitrowych skrzynek tequili DeLeon, za najtańszą butelkę  należącą do producenta trzeba zapłacić 120 dol., najdroższe kosztują ponad tysiąc dolarów.

Combs inwestuje nie tylko w alkohole, ale i w odzież i perfumy i rynek muzyczny. – Celebracja jest podstawą wszystkich moich biznesów – zapewnia raper.

Nie tylko on zainwestował w tequilę. Justin Timberlake jest współzałożycielem marki 901 tequila, natomiast George Clooney posiada udziały w Casamigos.