Reklama

Puff Daddy: wspólna tequila z Diageo

Do amerykańskiego piosenkarza i aktora trafi połowa udziałów w DeLeon, producencie tequili, w pozostałe zainwestował koncern alkoholowy Diageo

Publikacja: 09.01.2014 09:29

Sean Combs znany również pod pseudonimem Puff Daddy

Sean Combs znany również pod pseudonimem Puff Daddy

Foto: Bloomberg

To nie jest pierwsza inwestycja biznesowa Seana Combsa i Diageo. W 2007 r Puff Daddy został twarzą należącą do brytyjskiego koncernu wódki Ciroc. – Z Ciroc to była randka, teraz  z DeLeon to już jest małżeństwo – skomentował wspólne przedsięwzięcie raper.

Reklama
Reklama

Diageo będzie znowu mógł się pochwalić znaną tequilą w swoim portoflio, po tym jak w ubiegłym roku firma przestała sprzedawać Jose Cuervo.

Diageo i raper podzielili się po połowie udziałami w producencie tequili DeLeon. Kwota transakcji została utajniona.

Od kiedy Puff Daddy został twarzą wódki Ciroc jej sprzedaż wzrosła z 50 tys. dziewięciolitrowych skrzynek rocznie do ponad 2 mln obecnie. Teraz Diageo liczy na podobny przy sprzedaży luksusowej tequili.

W ubiegłym roku sprzedano jedynie 10 tys. dziewięciolitrowych skrzynek tequili DeLeon, za najtańszą butelkę  należącą do producenta trzeba zapłacić 120 dol., najdroższe kosztują ponad tysiąc dolarów.

Reklama
Reklama

Combs inwestuje nie tylko w alkohole, ale i w odzież i perfumy i rynek muzyczny. – Celebracja jest podstawą wszystkich moich biznesów – zapewnia raper.

Nie tylko on zainwestował w tequilę. Justin Timberlake jest współzałożycielem marki 901 tequila, natomiast George Clooney posiada udziały w Casamigos.

Materiał Promocyjny
System Arche dostępny też dla drobnych inwestorów. Wystarczy 10 tys. zł
Biznes
Nadchodzi Europejski Kongres Gospodarczy 2026. Dialog w centrum uwagi
Biznes
Szybka decyzja Londynu. Aktywa z lodówki trafią na Ukrainę
Biznes
„Lex Huawei” po pierwszym czytaniu w Sejmie. Głosowanie dziś
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Biznes
Elektryfikacja flot do 2030? Australia odcina młodych od social mediów
Materiał Promocyjny
Jak rozwiązać problem rosnącej góry ubrań
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama