Debiut Special.T jest powiązany z setną rocznicą pojawienia się Nestle na rynku japońskim. Koncern zakłada, że zaawansowana technologia wraz z ponad 25 różnymi wariantami herbat przypadnie do gustu Japończykom. Do tej pory system Special.T odniósł sukces rynkowy w siedmiu europejskich krajach, m.in. we Francji, Belgii, Niemczech i Szwajcarii.

- Japonia jest ważnym rynkiem herbaty z dużym potencjałem – komentuje Pascal Lebailly, szef  Nestle Special.T. – Spożycie herbaty per capita jest tutaj pięć razy większe niż w jakimkolwiek kraju Europy Zachodniej, z wyjątkiem Wielkiej Brytanii. Chociaż Japonia ma silną kulturę picia zielonej herbaty, także inne warianty, jak czarna, niebieska, biała, smakowa czy ziołowa są znane. Oferujemy Japończykom możliwość odkrycia herbat wysokiej jakości, dostarczając im przy okazji wszystkiego, co pozwala na przygotowania filiżanki perfekcyjnego napoju – dodaje.

Special.T jest jednym z trzech innowacyjnych rozwiązań Nestle. Dwa pozostałe:  Nespresso i Nescafé Dolce Gusto to systemy do przygotowywania kawy w kapsułkach. Oba są obecne także w Polsce, gdzie ekspresy na porcjowaną kawę od dłuższego czasu szybko zdobywają rynek.

W naszym kraju Nestle produkuje także, m.in. słodycze oraz wyroby kulinarne pod marką Winiary.