H&M wyraźnie dużą sprzedaż zanotował w Azji - zwłaszcza Japonii (wzrost sprzedażny o 46 proc.) i Chinach (wzrost sprzedaży o 37 proc.), ale poinformował, że także w Europie sprzedaż się wyraźnie poprawiła.  Na największym europejskim rynku - w Niemczech sprzedaż H&M wzrosła o 8 proc, a na trzecim rynku Europy - we Francji nawet o 13 proc.

Na początku sierpnia szwedzka siec otworzyła w USA sklep internetowy, informując, iż "początek sprzedaży był bardzo zadowalający".

Do końca 2013 roku szwedzka spółka planuje otworzyć 350 nowych sklepów, głównie outletowych - w Chinach i USA.

Jeszcze w pierwszym i drugim kwartale H&M zmagał się ze spadkiem sprzedaży. Bardzo źle sprzedawała się kolekcja wiosenna, co wiązano z długą zima i złą pogodą. Klienci nie byli w nastrojach na wiosenne zakupy. Złą passę przełamała dopiero kolekcja letnia i poprawa pogody.