Ugoda z Macy's nie obejmuje jednak sporu prawnego jaki gwiazda poradnictwa domowego polskiego pochodzenia (z domu Kostyra) toczy z inną siecią – J.C. Penney. Stewart podpisała w 2006 roku kontrakt na wyłączność promowania swoich produktów z Macy's.  Jednak kilka lat później, w 2011 roku, towary z jej nazwiskiem pojawiły się także na mini-stoiskach w sieci J.C. Penney. Wywołało to prawdziwą prawną wojnę między dwoma konkurującymi ze sobą sieciami handlowymi. Macy's oskarżył Martha Stewart Living Omnimedia oraz J.C. Penney o naruszenie warunków kontraktu. J.C. Penney odpowiedział własnym pozwem.

Ugoda między firmą Martha Stewart Living Omnimedia a Macy's definitywnie rozwiązuje ten pierwszy spór. Jej szczegółów nie podano do publicznej wiadomości. Obie spółki ograniczyły się tylko do deklaracji, że będą nadal kontynuować współpracę. Oznaczać to będzie najprawdopodobniej dalsze wygaszanie współpracy Stewart z J.C. Penney. Jesienią ubr. ta ostatnia sieć zrezygnowała ze sprzedaży całej grupy produktów firmowanych przez Stewart.

Stewart zbudowała na poradnictwie domowym małe medialne imperium. Dla milionów amerykańskich gospodyń jest wyrocznią w kwestiach dobrego smaku. Jej pozycji nie zachwiała nawet kilkumiesięczna kara więzienia za składanie fałszywych zeznań na temat podejrzanych transakcji giełdowych.  Gwiazda poradnictwa domowego potrzebuje kanałów dystrybucji, aby poprawić wyniki finansowe. W trzecim kwartale ubr. obroty spółki Martha Stewart Living Omnimedia spadły rok do roku o 22 proc.