W grudniu marka obuwnicza Gino Rossi wypracowała 12,5 mln zł przychodów, czyli o 11 proc. więcej niż rok wcześniej. Uwagę zwraca 15-proc. wzrost sprzedaży (do 11,3 mln zł) w kanale detalicznym, który jest bardziej rentowny niż hurtowy. Spółka podkreśla też, że udało się poprawiać marże, co było jednym z podstawowych celów zarządu. W całym 2013 r. obuwnicza część spółki zapewniła 127,3 mln zł obrotów, o 12 proc. więcej niż w 2012 r.
W grudniu segment odzieżowy (marka Simple) wypracował 7,9 proc. przychodów, o 1 proc. więcej niż przed rokiem. Natomiast w całym 2013 r. było to 79,4 mln zł, nieznacznie więcej niż w poprzednim roku. Do tego wyniku spółka nie wlicza przychodów ze sprzedaży materiałów poddostawcom (w całym roku wyniosły 21,3 mln zł).
Łącznie oba segmenty osiągnęły 228 mln zł przychodów ze sprzedaży, czyli o 9 proc. więcej niż rok temu. Oznacza to, że prognoza zakładająca 229 mln zł przychodów została zrealizowana. Spółka oczekiwała także 14 mln zł EBITDA (zysk operacyjny powiększony o amortyzację).