Samolot numer 155 powstał w zakładzie w Everett pod Seattle. Zaczęto go produkować 14 listopada, zakład miął tygodniową przerwę z okazji świąt i nowego roku, był gotowy 21 stycznia. Oznacza to, że powstał w 42 dni.

Tempo produkcji 10 sztuk miesięcznie jest największym dotyczącym samolotów szerokokadłubowych — podkreślił koncern. W listopadzie 2012 r. wynosiło 5 sztuk miesięcznie. Następnymi etapami zakładanymi przez koncern są 12 sztuk co miesiąc do połowy 2016 r. i 14 sztuk miesięcznie pod koniec dekady. Samoloty te powstają także w zakładzie w North Charleston w Południowej Karolinie. Boeing potwierdził kilka dni temu, że zwiększy tam zatrudnienie, aby uniknąć problemów w produkcji.

Amerykanie dostarczyli dotąd 115 maszyn 16 klientom. Najnowszy jest własnością firmy leasingowej ILFC, a będzie użytkowany przez Aeromexico.

Boeing otrzymał dotąd od 60 klientów zamówienia na 1030 tych samolotów w cenie katalogowej 212 mln dolarów.