„The Witcher Battle Arena", taki tytuł będzie nosiła pierwsza gra CD Projektu dedykowana na urządzenia mobilne. Zadebiutuje w IV kwartale w wersjach na urządzenia z systemami operacyjnymi: iOS, Android, Windows Phone i Windows (tablety). W produkcję gry zaangażowane też było studio Fuero Games.

Nowa pozycja CD Projektu (giełdowa spółka od dawna zapowiadała, że jest zainteresowana wejściem w segment gier mobilnych) zaliczana będzie do gatunku MOBA (Multiplayer Online Battle Arena). Szóstka bohaterów, m.in. wiedźmin Letho, czarodziejka Filippa i krasnolud Zoltan Chivay, staje w niej do walki o zdobycie i utrzymanie trzech punktów kontrolnych. Rozgrywka polegała będzie na serii potyczek (bitew). - Wchodzimy na nowy, niezwykle dynamicznie rosnący rynek – mówi Adam Kiciński, prezes CD Projektu. Twierdzi, że stworzenie „The Witcher Battle Arena" nie było zbyt kosztowne. - Potencjał rozwojowy tego projektu oceniamy bardzo wysoko – dodaje. Zapowiada, że do „The Witcher Battle Arena" będą wydawane aktualizacje, które „rozbudują rozgrywkę zarówno o nowe postaci, jak i tryby gry".

Nowy tytuł giełdowej spółki będzie dystrybuowany za darmo, w tzw. modelu F2P (free- to-play). - Dzięki temu dotrzemy do najszerszej bazy graczy. Co istotne, jest to przedsięwzięcie skalowalne pod względem biznesowym, a decyzja o kolejnych inwestycjach będzie wynikała z popularności naszego projektu i tego jakie będzie zbierał opinie – twierdzi Kiciński. Przedstawiciele CD Projektu nie ukrywają równocześnie, że darmowy, mobilny Wiedźmin ma posłużyć do zdobycia jak największej bazy potencjalnych klientów na „dużego" Wiedźmina. Kolejna, trzecia już odsłona sagi, ma zadebiutować w lutym 2015 r. w wersji na PC i konsole nowej generacji.