W ciągu ostatnich dwunastu miesięcy flota PolskiBus.com powiększyła się do 113 pojazdów. Z kolei liczba tras uległa zwiększeniu do 16, a wprowadzenie kolejnych jest planowane jeszcze w tym roku.
- Dzięki obecności na krajowym rynku prawie co szósta osoba, która wcześniej nie była zdecydowana na wyjazd wybrała się z nami w podróż. Natomiast prawie co czwarty pasażer zdecydował się na pozostawienie samochodu i skorzystanie z naszych usług. Siatka komfortowych połączeń autokarowych w przystępnej cenie pomiędzy atrakcyjnymi lokalizacjami może znacząco przyczynić się do rozwoju polskiej turystyki i działalności gospodarczej, na czym z pewnością skorzystają lokalni przedsiębiorcy na terenie całej Polski - mówi Grażyna Fałdyga-Król, dyrektor handlowy PolskiBus.com.
Spółka przeprowadziła badania wśród pasażerów, z których wynika, że z usług przewoźnika zadowolonych jest 98,6 proc. klientów. - Pasażerowie wybierający się w podróż z nami doceniają przede wszystkim komfort podróżowania oraz udogodnienia, takie jak klimatyzacja i bezpłatny dostęp do Wi-Fi - zaznacza Grażyna Fałdyga-Król.