Nowa polityka Citroena

Koniec negocjowania rabatów, z których znana była w Polsce francuska marka. Ceny aut zjeżdżają w dół od 5 do ponad 18 tys. zł. Innych zniżek nie będzie.

Publikacja: 02.06.2015 15:41

Citroen cactus,finalista Car of the Year 2015

Citroen cactus,finalista Car of the Year 2015

Foto: spółka

Najwięcej (kwotowo) stanieje C3 Picasso Exlusive Pure Tech 110 — o 18,1 tys. złotych, zaś tegoroczny finalista nagrody Car of The Year 2015, Citroen 4 Cactus z silnikiem Pure Tech 110, tanieje o 5 tys. złotych i będzie kosztował 49,9 tys. Jednocześnie producent wprowadza na rynek nową opcję „More Life", w której w poszczególnych modelach auta udostępniono opcje najczęściej wybierane przez polskich klientów.

— Dzięki temu, to technologie zajmą pierwsze miejsce w sprzedaży — mówi Jacek Trojanowski, od 20 lat szef marki Citroen w Polsce. Nie ukrywa, że liczy na pozytywną reakcję polskiego rynku.

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Kto zostanie nowym prezydentem. Czym żyje Europa. Jak zmienia się świat. Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.
Biznes
Moda inwestorów na sektor defence
Materiał Promocyjny
Bank Pekao S.A. uruchomił nową usługę doradztwa inwestycyjnego
Biznes
Rosjanie kupili tynk do silosów atomowych w UE. Niemiecka firma zaprzecza łamaniu sankcji
Biznes
Ciekawe wieści z CD Projektu. Jak sobie radzą Wiedźmin i Cyberpunk?
Biznes
Europejska zbrojeniówka napędza rynek pracy
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę
Biznes
Nie chce, ale musi. Roman Abramowicz przenosi biznes do Rosji
Materiał Promocyjny
Pogodny dzień. Wiatr we włosach. Dookoła woda po horyzont