Reklama

Nowa polityka Citroena

Koniec negocjowania rabatów, z których znana była w Polsce francuska marka. Ceny aut zjeżdżają w dół od 5 do ponad 18 tys. zł. Innych zniżek nie będzie.

Publikacja: 02.06.2015 15:41

Citroen cactus,finalista Car of the Year 2015

Citroen cactus,finalista Car of the Year 2015

Foto: spółka

Najwięcej (kwotowo) stanieje C3 Picasso Exlusive Pure Tech 110 — o 18,1 tys. złotych, zaś tegoroczny finalista nagrody Car of The Year 2015, Citroen 4 Cactus z silnikiem Pure Tech 110, tanieje o 5 tys. złotych i będzie kosztował 49,9 tys. Jednocześnie producent wprowadza na rynek nową opcję „More Life", w której w poszczególnych modelach auta udostępniono opcje najczęściej wybierane przez polskich klientów.

— Dzięki temu, to technologie zajmą pierwsze miejsce w sprzedaży — mówi Jacek Trojanowski, od 20 lat szef marki Citroen w Polsce. Nie ukrywa, że liczy na pozytywną reakcję polskiego rynku.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Były szef IKEA rywalizuje z Szymonem Hołownią o stanowisko w ONZ
Biznes
Szczyt w Egipcie. Apple i polskie OZE, umowa handlowa UE–Ukraina zaakceptowana
Biznes
Cyberbezpieczeństwo – regulacje niezbędne, ale w granicach rozsądku
Biznes
Wojna handlowa powraca, program Orka i bunt europejskiego przemysłu
Biznes
Przemysław Kuna, prezes UKE: Jestem i będę niezależnym regulatorem
Reklama
Reklama