Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 28.09.2015 16:42 Publikacja: 28.09.2015 16:42
Foto: Fotorzepa, Magdalena Kozmana MK Magdalena Kozmana
Koncern wydał dotąd okoli 7 md dolarów na poszukiwanie złóż pod dnem wód Alaski i podał, że do 4,1 mld dolarów może kosztować go rezygnacja w możliwej do przewidzenia przyszłości z Morza Czukockiego. Nieudana kampania jest drugą porażką Shella w rejonie Arktyki po przerwaniu w 2012 r. na trzy lata poszukiwań, gdy ogromna platforma wiertnicza zełwala się z zakotwiczeń i osiadła na dnie.
Obrońcy środowiska naturalnego i udziałowcy naciskali również na koncern, by zaprzestał tam wierceń. Niektórzy niepokoili się, że przypadkowy wyciek ropy zagrozi chronionym gatunkom, innych z kolei obchodziły koszty po spadku cen ropy o ponad połowę w ciągu roku.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Polska nieprzygotowana na zagrożenia ze strony dronów, Unia Europejska kontynuuje negocjacje z administracją Don...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Drugi kwartał 2025 r. przyniósł kinom w Polsce wzrost frekwencji. Jednak nie na tyle duży, aby wyrównać stratę z...
Donald Trump zaostrza retorykę wobec BRICS, polskie firmy wyróżniają się w regionie pod względem adopcji AI, a r...
Spółka, która startowała jako krajowy dostawca kart sportowych, w ostatnich latach przekształca się w międzynaro...
Niektóre playlisty Spotify od dawna są solą w oku tureckich władz. Tytuły są prowokacyjne i obraźliwe, dlatego t...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas