[srodtytul]Puls Biznesu [/srodtytul]
T-Mobile szuka diabła w szczegółach
Niemiecki operator komórek doszlifuje ofertę i usprawni strukturę, by zmienić postrzeganie marki i przestać oddawać klientów konkurencji. Cztery miesiące po wprowadzeniu się do gabinetu prezesa T-Mobile Polska Adam Sawicki szykuje się do wyprowadzki. Tam, gdzie stoi jego biurko, od grudnia pracownicy niemieckiego telekomu mają rozciągać się i prężyć muskuły w strefie „rekreacji i kreatywności”, a prezes przeniesie się kilka pięter niżej, by „być bliżej zespołu”. Kierowana przez niego spółka też chce się zbliżyć — ale do użytkowników. Bo choć oficjalnie ma ich najwięcej na krajowym rynku mobilnym, to regularnie ich traci, zwłaszcza w segmencie usług abonamentowych dla klientów indywidualnych. Tymczasem o ten segment warto się bić.
http://pulsbiznesu.pb.pl/4316825,51533,t-mobile-szuka-diabla-w-szczegolach (dostęp płatny)
Były szef Netii wspiera start-upy
Ryzykowne inwestycje w ramach Hedgehog Fund Mirosław Godlewski zaczął od… córki. Życie zaczyna się po pięćdziesiątce, ale Mirosław Godlewski, wieloletni prezes Netii, wszystko robił wcześniej niż inni — został prezesem Pepsi-Cola General Bottlers Poland, gdy miał 33 lata. 15 lat później dołączył do grona inwestorów w Hedgehog Fund. — Zgromadziłem tak duże doświadczenie zawodowe, że chcę podzielić się wiedzą z innymi. Finansowanie start- -upów idealnie się w to wpisuje — ich pomysłodawcy potrzebują mojego doświadczenia, a ze mną dzielą się energią i świeżym spojrzeniem. Jestem na bieżąco z nowinkami w branży i mam nadzieję na atrakcyjny zwrot z inwestycji — mówi Mirosław Godlewski.