Budżet akcji ma wynieść w sumie blisko 33 mln zł - ustalił Business Insider Polska.
Akcja ma skłonić ludzi do zostawania w domu w czasie pandemii. Chodzi o ograniczenie kontaktów, a tym samym liczby zakażeń. Z prezentacji, którą przygotowali ludzie z Totalizatora wynika, że realizacji tego celu ma posłużyć specjalna aplikacja w ramach akcji o nazwie #WygrywamyWDomu.
Business Insider Polska udało się poznać przebieg telekonferencji i główne założenia inicjatywy, która ma mieć niebagatelny budżet blisko 33 mln zł. Totalizator Sportowy zadeklarował, że włoży w projekt 5 mln zł brutto, a od innych partnerów chce dodatkowo 28 mln zł.
Aby wziąć udział w pandemicznej loterii, użytkownik będzie musiał zainstalować na swoim smartfonie aplikację.
Będąc w domu w określonych godzinach dniach - od poniedziałku do piątku między 15 a 22, a w weekendy od 10 do 22 - użytkownik będzie podlewał wirtualną roślinkę. Będzie mógł to robić raz na godzinę, ale nie częściej niż pięć razy w ciągu jednego dnia. Po trzecim podlaniu na e-roślince pojawi się pierwszy kwiat, po czwartym następny, a po piątym trzy kolejne.