Reklama

Ofensywa marketingowa Nike przed olimpiadą

Olimpiada we Francji jest ogromną szansą dla Nike. Ta firma wydaje teraz więcej niż dotąd na marketing sprzętu sportowego i ubrań dla sportowców.

Publikacja: 14.04.2024 14:18

Prezentacja Nike w Paryżu

Prezentacja Nike w Paryżu

Foto: AFP

Służyła temu impreza w Paryżu prezentacji ubiorów dla narodowych reprezentacji, które sponsoruje ten amerykański gigant. Gośćmi honorowymi byli kenijski maratończyk Eliud Kipchoge i brytyjska sprinterka Dina Asher-Smith. Nike prezentowała z kolei swoje najsłynniejsze wyroby, np. buty dla maratończyków Alphafly 3, które w sklepie kosztują 285 dolarów. Wyczynowe obuwie zainteresuje ograniczoną liczbę amatorów, ale firmie z USA zależy na sprzedawaniu znaczeni większej liczby par najtańszych i średniego segmentu butów do biegania, np. butów Pegasus w cenie od 130 do 160 dolarów.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Biznes
Co dalej z prezesem UKE? Zanosi się na bezkrólewie
Biznes
Antydronowa gorączka, porozumienie ws. TikToka i chińskie elektryki z UE
Biznes
Polska wstrzymuje eksport z Chin, PGZ z licencją na amunicję 155 mm
Biznes
Politechnika Warszawska sprzedaje technologie
Biznes
Mercedes-Benz chce zarejestrować markę w Rosji. Dlaczego robi to teraz?
Reklama
Reklama