Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 17.06.2025 06:24 Publikacja: 02.04.2024 18:30
Robert Przybylski
Foto: Robert Przybylski
Wygląda na to, że rusza druga odsłona batalii między Pocztą Polską (PP) a InPostem. Już raz, niemal dekadę temu, Poczta próbowała zastrzec nazwę i logo „pocztomat” - bezskutecznie. Wówczas swój ostry sprzeciw wobec planów molocha wyraziła spółka Rafała Brzoski. I trudno się jej dziwić, bo „pocztomat” brzmi niemal jak „paczkomat”, czyli inna zastrzeżona już nazwa, do której prawa ma właśnie InPost. Batalia o brand trwała parę lat. Ostatecznie Urząd Patentowy (UPRP) odmówił państwowej firmie możliwości posługiwania się tą nazwą.
Niespłacone długi jednoosobowych działalności gospodarczych urosły aż o pół miliarda złotych w zaledwie rok.
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem j...
Znacznie mniejszy obszar do obrony, większe nasycenie sprzętem, ale też większa możliwość operowania w powietrzu...
Pakiety z internetem za granicą dla każdego w aplikacji w smartfonie. Tak jeden z telekomów chce walczyć o użytk...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
W wieku 92 lat zmarł Leonard Lauder, miliarder oraz były prezes firmy Estée Lauder, który uczynił ją jednym z na...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas