Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 19.09.2025 16:20 Publikacja: 12.12.2023 03:00
Foto: mat. pras.
Jak to się stało, że nasz narodowy przewoźnik towarowy, spółka PKP Cargo, stracił w ostatnich ośmiu latach 80 proc. swojej wartości?
To rezultat zarządzania spółkami Skarbu Państwa przez nominatów PiS. Konkretnie przez Andrzeja Adamczyka, mocno umocowanego w partyjnych strukturach, PiS-owskiego barona, który przez osiem lat był ministrem infrastruktury i odpowiadał za to wszystko, co działo się w PKP. Mimo sprzedaży poprzez giełdę dwóch trzecich akcji PKP Cargo w latach 2013 i 2014, rządzą nią związki zawodowe. Adamczyk był od nich całkowicie zależny.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Indyjski regulator rynku giełdowego oddalił zarzuty manipulacji akcjami i oszustw finansowych wobec miliardera G...
PFR Ventures przeznacza aż 240 mln zł na innowacje – pieniądze trafią do trzech nowych funduszy VC. Na rynek tra...
Urząd zawiadujący telekomunikacją, pocztą, a za chwilę również internetem, nie ma od dziś prezesa. Ministerstwo...
Raport BloombergNEF ujawnia, że banki wciąż więcej inwestują w paliwa kopalne niż w czystą energię. USA i Chiny...
Indeks Nasdaq Biotechnology od kwietnia urósł o jedną czwartą. Natomiast na GPW branża nadal jest w niełasce. Na...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas