Reklama
Rozwiń
Reklama

Najdroższe marki świata zyskują

Najdroższa marka świata jeszcze… podrożała, tym razem o 4 proc. W efekcie jej wartość przekroczyła 500 mld dol. i daleko w tyle zostawiła konkurencję.

Publikacja: 30.11.2023 03:00

Najdroższe marki świata zyskują

Foto: Apple

Na czele Interbrand 2023, rankingu 100 najdroższych marek świata, znalazł się amerykański koncern informatyczny Apple. Jego wartość wzrosła w ciągu roku o 4 proc. i sięgnęła 502,7 mld zł. Na podium rankingu znalazły się też kolejne amerykańskie firmy: informatyczny Microsoft i handlowy potentat internetowy Amazon. Wartość pierwszej z nich została oszacowana na 316,7 mld dol. i była aż o 14 proc. wyższa niż w zestawieniu zeszłorocznym. Druga urosła o 1 proc., do 276,9 mld zł.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Miliardy dla startupów, UE uderza w eksport Chin i walka z korupcją w Kijowie
Biznes
Afera korupcyjna na Ukrainie, tania energia, Pekin puszcza oko do Madrytu
Biznes
Sebastian Kondracki: Bielik AI ma już milion pobrań. I w żadnym wypadku nie jest na sprzedaż
Patronat Rzeczpospolitej
Samodzielność to nowa waluta przyszłości
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Biznes
Pożyczki z SAFE zagrożone, odwet Brukseli na Chinach i zwolnienie z relokacji
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama