Reklama

Najdroższe marki świata zyskują

Najdroższa marka świata jeszcze… podrożała, tym razem o 4 proc. W efekcie jej wartość przekroczyła 500 mld dol. i daleko w tyle zostawiła konkurencję.

Publikacja: 30.11.2023 03:00

Najdroższe marki świata zyskują

Foto: Apple

Na czele Interbrand 2023, rankingu 100 najdroższych marek świata, znalazł się amerykański koncern informatyczny Apple. Jego wartość wzrosła w ciągu roku o 4 proc. i sięgnęła 502,7 mld zł. Na podium rankingu znalazły się też kolejne amerykańskie firmy: informatyczny Microsoft i handlowy potentat internetowy Amazon. Wartość pierwszej z nich została oszacowana na 316,7 mld dol. i była aż o 14 proc. wyższa niż w zestawieniu zeszłorocznym. Druga urosła o 1 proc., do 276,9 mld zł.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Biznes
Putin zamyka Rosjan w Rosji. Wracają czasy komunistycznej izolacji
Biznes
Największy kawałek Czerwonej Planety sprzedany. Tajemniczy nabywca
Biznes
Traktat Niemcy–Wielka Brytania, ofensywa drogowa, rosyjskie banki na krawędzi
Biznes
Jacek Oko: ważne było rozmawiać i utrzymać kierunek regulacji
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Reklama
Reklama