Najdroższe marki świata zyskują

Najdroższa marka świata jeszcze… podrożała, tym razem o 4 proc. W efekcie jej wartość przekroczyła 500 mld dol. i daleko w tyle zostawiła konkurencję.

Publikacja: 30.11.2023 03:00

Najdroższe marki świata zyskują

Foto: Apple

Na czele Interbrand 2023, rankingu 100 najdroższych marek świata, znalazł się amerykański koncern informatyczny Apple. Jego wartość wzrosła w ciągu roku o 4 proc. i sięgnęła 502,7 mld zł. Na podium rankingu znalazły się też kolejne amerykańskie firmy: informatyczny Microsoft i handlowy potentat internetowy Amazon. Wartość pierwszej z nich została oszacowana na 316,7 mld dol. i była aż o 14 proc. wyższa niż w zestawieniu zeszłorocznym. Druga urosła o 1 proc., do 276,9 mld zł.

Pozostało 83% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Biznes
Ministerstwo obrony wyda ponad 100 mln euro na modernizację samolotów transportowych
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
CD Projekt odsłania karty. Wiemy, o czym będzie czwarty „Wiedźmin”
Biznes
Jest porozumienie płacowe w Poczcie Polskiej. Pracownicy dostaną podwyżki
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Rok nowego rządu – sukcesy i porażki w ocenie biznesu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
Umowa na polsko-koreańską fabrykę amunicji rakietowej do końca lipca