Reklama

Najdroższe marki świata zyskują

Najdroższa marka świata jeszcze… podrożała, tym razem o 4 proc. W efekcie jej wartość przekroczyła 500 mld dol. i daleko w tyle zostawiła konkurencję.

Publikacja: 30.11.2023 03:00

Najdroższe marki świata zyskują

Foto: Apple

Na czele Interbrand 2023, rankingu 100 najdroższych marek świata, znalazł się amerykański koncern informatyczny Apple. Jego wartość wzrosła w ciągu roku o 4 proc. i sięgnęła 502,7 mld zł. Na podium rankingu znalazły się też kolejne amerykańskie firmy: informatyczny Microsoft i handlowy potentat internetowy Amazon. Wartość pierwszej z nich została oszacowana na 316,7 mld dol. i była aż o 14 proc. wyższa niż w zestawieniu zeszłorocznym. Druga urosła o 1 proc., do 276,9 mld zł.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Biotechnologiczne spółki z szansą na wzrosty
Biznes
Rząd zamawia druk Poradnika Bezpieczeństwa. Ile za to zapłacimy i kiedy do nas dotrze?
Biznes
Trump w Londynie, 4 mld na cybertarczę i zapowiedź głębokich reform w Niemczech
Biznes
Rosyjskie ambicje kosmiczne. Konkurent Starlinka w fazie testów?
Biznes
Potężny atak hakerski. Wyciekły dane logowania ponad 140 tysięcy kont Polaków
Reklama
Reklama