Wchłanianie UPC odbiło się na wynikach grupy Play

120 tys. więcej użytkowników usług komórkowych i 19 tys. dodatkowych abonentów przewodowego internetu i telewizji zdobyła Grupa P4 w trzecim kwartale tego roku. Fuzja z telewizją kablowej UPC zaburza tempo wzrostu – przyznaje zarząd.

Publikacja: 14.11.2023 13:47

Wchłanianie UPC odbiło się na wynikach grupy Play

Foto: Bloomberg

Grupa P4, właściciel marki Play w ciągu minionego kwartału zdobyła więcej abonentów sieci mobilnej niż konkurenci. Ale ma też problemy. 

„Wdrożenie nowych procesów komercyjnych związanych z fuzją prawną z UPC Polska Sp. z o.o. (UPC), która miała miejsce w sierpniu 2023 r., spowolniło efekty komercyjne wdrażanej na początku tego roku nowej strategii konwergencji” – podał zarząd  Play. 

Pozostało 92% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Biznes
Święta spędzane w Polsce coraz popularniejsze wśród zagranicznych turystów
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
Ministerstwo obrony wyda ponad 100 mln euro na modernizację samolotów transportowych
Biznes
CD Projekt odsłania karty. Wiemy, o czym będzie czwarty „Wiedźmin”
Biznes
Jest porozumienie płacowe w Poczcie Polskiej. Pracownicy dostaną podwyżki
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Rok nowego rządu – sukcesy i porażki w ocenie biznesu