Reklama

Wchłanianie UPC odbiło się na wynikach grupy Play

120 tys. więcej użytkowników usług komórkowych i 19 tys. dodatkowych abonentów przewodowego internetu i telewizji zdobyła Grupa P4 w trzecim kwartale tego roku. Fuzja z telewizją kablowej UPC zaburza tempo wzrostu – przyznaje zarząd.

Publikacja: 14.11.2023 13:47

Wchłanianie UPC odbiło się na wynikach grupy Play

Foto: Bloomberg

Grupa P4, właściciel marki Play w ciągu minionego kwartału zdobyła więcej abonentów sieci mobilnej niż konkurenci. Ale ma też problemy. 

„Wdrożenie nowych procesów komercyjnych związanych z fuzją prawną z UPC Polska Sp. z o.o. (UPC), która miała miejsce w sierpniu 2023 r., spowolniło efekty komercyjne wdrażanej na początku tego roku nowej strategii konwergencji” – podał zarząd  Play. 

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Ministerstwo Cyfryzacji o UKE: prezesa nie ma, upoważnienia zostały
Biznes
Banki a klimat, TikTok i polsko-ukraińska umowa dronowa
Biznes
Biotechnologiczne spółki z szansą na wzrosty
Biznes
Rząd zamawia druk Poradnika Bezpieczeństwa. Ile za to zapłacimy i kiedy do nas dotrze?
Biznes
Trump w Londynie, 4 mld na cybertarczę i zapowiedź głębokich reform w Niemczech
Reklama
Reklama