Wchłanianie UPC odbiło się na wynikach grupy Play

120 tys. więcej użytkowników usług komórkowych i 19 tys. dodatkowych abonentów przewodowego internetu i telewizji zdobyła Grupa P4 w trzecim kwartale tego roku. Fuzja z telewizją kablowej UPC zaburza tempo wzrostu – przyznaje zarząd.

Publikacja: 14.11.2023 13:47

Wchłanianie UPC odbiło się na wynikach grupy Play

Foto: Bloomberg

Grupa P4, właściciel marki Play w ciągu minionego kwartału zdobyła więcej abonentów sieci mobilnej niż konkurenci. Ale ma też problemy. 

„Wdrożenie nowych procesów komercyjnych związanych z fuzją prawną z UPC Polska Sp. z o.o. (UPC), która miała miejsce w sierpniu 2023 r., spowolniło efekty komercyjne wdrażanej na początku tego roku nowej strategii konwergencji” – podał zarząd  Play. 

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Biznes
Wojna Izraela z Iranem, TikTok zmienia e-handel, Niemcy twardo o budżecie UE
Biznes
Transformacja energetyczna mądrzej, ale niekoniecznie szybciej
Patronat Rzeczpospolitej
Przedsiębiorcy chcą sprawiedliwego traktowania przez organy podatkowe
Biznes
Jacht oligarchy ze złotym fortepianem idzie pod młotek
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Biznes
Mesko będzie produkować 250 mln pocisków rocznie