Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 20.02.2016 10:48 Publikacja: 20.02.2016 10:17
Foto: Bloomberg
Koncern konsekwentnie odmawia jakichkolwiek komentarzy. Ale gazeta dotarła do dokumentów, że „afera spalinowa" w VW miała swoje początki jeszcze w 2005 roku. Ujawniły ją dopiero media 18 września 2015. I wiadomo dzisiaj, że gdyby VW przyjął inną taktykę, bliżej współpracował z Amerykanami i nie ukrywał niekorzystnej dla siebie prawdy, cała „afera spalinowa" miałaby i mniejszy zasięg, byłaby mniej kompromitująca i kosztowna.
Pierwszy przeciek informacji o tym,że kierownictwo Grupy starało się jak najdłużej ukrywać niewygodne fakty ukazał się w wydaniu „Bilda" z ostatniej niedzieli. Teraz został potwierdzony przez „New York Timesa" i „Timesa". Dla VW może to oznaczać potężne kłopoty,ponieważ znaczy,że firma zataiła ważne informacje, które mogły mieć wpływ na kurs jej akcji. Amerykanie są wyjątkowo wrażliwi na tym punkcie.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Prezydent Donald Trump twierdzi, że dyrektorzy generalni General Motors Co i Ford Motor Co zadzwonili do niego w...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
Inicjatywa SprawdzaMY, która prowadzi wspólnie z rządem wielką społeczną akcję deregulacji polskich przepisów, o...
Europa korzysta z cudzych katastrof ekologicznych – wynika z raportu brytyjskiej organizacji Earthsight. Sprowad...
Zawieszone spotkanie Trumpa z Putinem, sejmowy zakaz hodowli zwierząt na futra oraz nowa umowa USA–Australia o m...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Uczestnicy debaty zgodnie wskazywali, że etyczne działanie nie wyklucza się z zyskiem, ale ostrzegali przed nadm...
Chcemy, żeby Nowy Ursus był czymś więcej niż projektem na 1,5 tys. mieszkań, żeby każdy nabywca otrzymywał więcej niż sam lokal - całe doświadczenie życia w dobrze zaprojektowanej przestrzeni - mówi Boaz Haim, prezes spółki Ronson Development.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas