Reklama
Rozwiń

Rodzinne firmy poszukają w kreatywności szansy na wzrost

Kluczowe dla rozwoju familijnych biznesów będzie ich innowacyjne DNA. O jego roli dyskutowali uczestnicy konferencji zorganizowanej przez Inicjatywę Firm Rodzinnych.

Publikacja: 21.06.2023 03:00

Rodzinne firmy poszukają w kreatywności szansy na wzrost

Foto: Adobe Stock

– Przedsiębiorczość nieodłącznie kojarzy się z kreatywnością, dzięki której w latach 90. XX wieku powstało w Polsce tak wiele firm rodzinnych. Teraz jednak potrzebny jest nowy wymiar kreatywności, który może tam wnieść nowe pokolenie – podkreśla Tomasz Budziak, prezes stowarzyszenia Inicjatywa Firm Rodzinnych, które wraz z rodzinną spółką Eurokreator zorganizowało konferencję „DNA innowacyjnej firmy rodzinnej”.

„Rzeczpospolita” była patronem medialnym spotkania, które we wtorek, w przeddzień obchodzonego 21 czerwca Ogólnopolskiego Dnia Przedsiębiorcy, zgromadziło w Warszawie przedstawicieli ponad 30 familijnych biznesów z różnych branż, w tym rynkowych potentatów. Wielu z nich swój sukces buduje na innowacjach, dlatego też „DNA innowacyjnej firmy rodzinnej” było nie tylko tematem przewodnim konferencji, ale i tematem debaty prowadzonej przez Bogusława Chrabotę, redaktora naczelnego „Rzeczpospolitej”, z udziałem przedstawicieli PARP, IBE i szefów rodzinnych firm.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Biznes
Wodowanie pierwszego okrętu rozpoznania „Delfin”
Biznes
Trump popiera zwiększenie presji na Rosję. Umowa UE-Ukraina i Orlen
Materiał Partnera
Transformacja energetyczna dla przedsiębiorstw na wyciągnięcie ręki
Biznes
UKE: Rynek telekomunikacyjny wyhamował. Rachunki w górę
Biznes
Roman Abramowicz sprzedał swój biznes Amerykanom. Od ręki dostanie 50 mln dolarów