Reklama

Rodzinne firmy poszukają w kreatywności szansy na wzrost

Kluczowe dla rozwoju familijnych biznesów będzie ich innowacyjne DNA. O jego roli dyskutowali uczestnicy konferencji zorganizowanej przez Inicjatywę Firm Rodzinnych.

Publikacja: 21.06.2023 03:00

Rodzinne firmy poszukają w kreatywności szansy na wzrost

Foto: Adobe Stock

– Przedsiębiorczość nieodłącznie kojarzy się z kreatywnością, dzięki której w latach 90. XX wieku powstało w Polsce tak wiele firm rodzinnych. Teraz jednak potrzebny jest nowy wymiar kreatywności, który może tam wnieść nowe pokolenie – podkreśla Tomasz Budziak, prezes stowarzyszenia Inicjatywa Firm Rodzinnych, które wraz z rodzinną spółką Eurokreator zorganizowało konferencję „DNA innowacyjnej firmy rodzinnej”.

„Rzeczpospolita” była patronem medialnym spotkania, które we wtorek, w przeddzień obchodzonego 21 czerwca Ogólnopolskiego Dnia Przedsiębiorcy, zgromadziło w Warszawie przedstawicieli ponad 30 familijnych biznesów z różnych branż, w tym rynkowych potentatów. Wielu z nich swój sukces buduje na innowacjach, dlatego też „DNA innowacyjnej firmy rodzinnej” było nie tylko tematem przewodnim konferencji, ale i tematem debaty prowadzonej przez Bogusława Chrabotę, redaktora naczelnego „Rzeczpospolitej”, z udziałem przedstawicieli PARP, IBE i szefów rodzinnych firm.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Biznes
Nvidia z rekordowymi wynikami, ale akcje spadają przez niepewność w Chinach
Biznes
Rada Gabinetowa, kryzys w AGD i ostrzeżenie branży motoryzacyjnej dla Brukseli
Biznes
Prezydent Karol Nawrocki zawetował dwie kolejne ustawy
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Biznes
Kamera rozpozna narodowość i rasę. Totalna inwigilacja w Rosji
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama