– Przedsiębiorczość nieodłącznie kojarzy się z kreatywnością, dzięki której w latach 90. XX wieku powstało w Polsce tak wiele firm rodzinnych. Teraz jednak potrzebny jest nowy wymiar kreatywności, który może tam wnieść nowe pokolenie – podkreśla Tomasz Budziak, prezes stowarzyszenia Inicjatywa Firm Rodzinnych, które wraz z rodzinną spółką Eurokreator zorganizowało konferencję „DNA innowacyjnej firmy rodzinnej”.
„Rzeczpospolita” była patronem medialnym spotkania, które we wtorek, w przeddzień obchodzonego 21 czerwca Ogólnopolskiego Dnia Przedsiębiorcy, zgromadziło w Warszawie przedstawicieli ponad 30 familijnych biznesów z różnych branż, w tym rynkowych potentatów. Wielu z nich swój sukces buduje na innowacjach, dlatego też „DNA innowacyjnej firmy rodzinnej” było nie tylko tematem przewodnim konferencji, ale i tematem debaty prowadzonej przez Bogusława Chrabotę, redaktora naczelnego „Rzeczpospolitej”, z udziałem przedstawicieli PARP, IBE i szefów rodzinnych firm.