Amerykański raper został projektantem marki Louis Vuitton

Pharrell Williams obejmie stanowisko dyrektora kreatywnego męskiej linii Louis Vuitton – poinformowała firma.

Publikacja: 15.02.2023 14:14

Pharrell Williams

Pharrell Williams

Foto: AFP

Williams, nagrodzony Grammy producent, raper, piosenkarza i autora tekstów, ma objąć stanowisko, które wcześniej należało do zmarłego w 2021 roku Virgila Abloha. Firma określiła w komunikacie, muzyk jako „wizjonera, którego twórcze wszechświaty rozciągają się od muzyki po sztukę i modę”. Pierwsza kolekcja Williamsa dla marki Louis Vuitton zostanie pokazana podczas czerwcowego Tygodnia Mody Męskiej w Paryżu – informuje BBC.

Czytaj więcej

LVMH cieszy się na powrót chińskich turystów

Williams wraz z japońskim projektantem Nigo założył w 2003 roku markę odzieży ulicznej Billionaire Boys Club. Współpracował z gigantem odzieży sportowej Adidas i luksusowymi markami Moncler i Chanel, a także współpracował z projektantem Louis Vuitton Markiem Jacobsem przy projektowaniu okularów dla tej marki.

Williams zdobył 13 nagród Grammy i był jurorem w popularnym telewizyjnym konkursie talentów The Voice. Otrzymał nominację do Oscara za piosenkę Happy, która znalazła się na ścieżce dźwiękowej filmu animowanego Despicable Me 2.

Louis Vuitton to jeden z wiodących międzynarodowych domów mody na świecie. Jest częścią grupy dóbr luksusowych LVMH, której właścicielem jest najbogatszy człowiek świata Bernard Arnault.

Williams, nagrodzony Grammy producent, raper, piosenkarza i autora tekstów, ma objąć stanowisko, które wcześniej należało do zmarłego w 2021 roku Virgila Abloha. Firma określiła w komunikacie, muzyk jako „wizjonera, którego twórcze wszechświaty rozciągają się od muzyki po sztukę i modę”. Pierwsza kolekcja Williamsa dla marki Louis Vuitton zostanie pokazana podczas czerwcowego Tygodnia Mody Męskiej w Paryżu – informuje BBC.

Williams wraz z japońskim projektantem Nigo założył w 2003 roku markę odzieży ulicznej Billionaire Boys Club. Współpracował z gigantem odzieży sportowej Adidas i luksusowymi markami Moncler i Chanel, a także współpracował z projektantem Louis Vuitton Markiem Jacobsem przy projektowaniu okularów dla tej marki.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Biznes
Sztuczna inteligencja puka do drzwi polskiego biznesu i finansów. Ile wydają firmy?
Biznes
Michał Stępniewski: Nowe technologie szansą, pod warunkiem, że wiemy co chcemy osiągnąć
Biznes
Cyfrowa rewolucja w Europie. Musimy się do niej przygotować
Biznes
Najdroższe miasta do życia. Jeden kraj zdominował pierwszą 10
Akcje Specjalne
Naszym celem jest osiągnięcie 9 GW mocy OZE do 2030 roku
Materiał partnera
Rynek mocy do przeglądu, a elastyczność pilnie poszukiwana
Biznes
"Przerażające" wyniki badań uczciwości w firmach