Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 07.09.2025 21:59 Publikacja: 19.12.2022 03:00
Foto: Adobe Stock
Osiem wyzwań dla biznesu z branży FMCG opracowały wspólnie kancelaria Osborne Clarke i organizacja EkoPak. Zielony Ład wprowadza na rynek nowe dyrektywy, część z nich wejdzie do polskich przepisów w 2023 r., jak dyrektywa Omnibus, zwalczająca nieuczciwe promocje cenowe.
Prace nad innymi dyrektywami utknęły. Chodzi np. o system kaucyjny, dyrektywę SUP (ang. Single Use Plastics, czyli o ograniczaniu użycia plastiku) czy rozszerzoną odpowiedzialność producenta. Zmiana unijnego podejścia do opakowań też trafiła na listę, bo wynika z tego zarówno nacisk na recykling, jak i ekoprojektowanie, czyli zmianę filozofii tworzenia opakowań. Do tego dochodzi nowy ład konsumencki i rosnące zapotrzebowanie na zieloną energię.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Według prognoz w tym roku Turcja zanotuje kolejny rekord turystyczny — 65 mln milionów odwiedzających. To o 2,...
Amerykańskie Biuro Odpowiedzialności Rządu (GAO) ostrzega, że notoryczne opóźnienia w programie budowy F-35 mogą...
Unia Europejska nałożyła na Google karę w wysokości 2,95 miliarda euro za faworyzowanie własnych usług reklamowy...
Prezydent Donald Trump zamierza na nowo zreinterpretować 38-letni traktat o kontroli zbrojeń, aby umożliwić sprz...
Od dziś Canal+ Polska, jeden z największych dostawców płatnej telewizji w naszym kraju, ma w ofercie także przew...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas