Londyński szczyt polskich studentów

O przyszłych i obecnych wyzwaniach a także o rosnącej roli nowych technologii będą rozmawiać w najbliższy weekend uczestnicy ósmej już edycji studenckiej konferencji Poland 2.0 Summit 2022.

Publikacja: 04.11.2022 14:30

Londyński szczyt polskich studentów

Foto: AFP

Przyszłość cyberbezpieczeństwa w dobie metaverse, rola wodoru w transformacji energetycznej, wpływ nowoczesnych technologii na zmiany na rynku żywności i potencjał rozwoju cyfrowych usług finansowych- to niektóre z tematów tegorocznej, ośmej już edycji studenckiej konferencji Poland 2.0 Summit, którą organizuje Fundacja Poland 2.0 zrzeszająca polskich studentów z renomowanych zagranicznych uczelni. Jej partnerem strategicznym, od pierwszej edycji konferencji, jest firma Boston Consulting Group.

„Rzeczpospolita” jest patronem medialnym Poland 2.0 Summit, które - po dwóch latach przerwy spowodowanej pandemią koronawirusa- wraca w tym roku do swej stacjonarnej formuły w Londynie. W konferencji organizowanej w najbliższy weekend (4-5 listopada) ma wziąć udział ok. 400 osób, w tym głównie polscy studenci z wiodących uczelni Europy, ale nie tylko.

Podobnie jak w poprzednich latach, również tegoroczny Poland 2.0 Summit będzie dla młodych Polaków okazją do spotkania z dobraną grupą prelegentów - przedsiębiorców z sektora nowych technologii (w tym twórców startupów) innowatorów i ekspertów.

Już w piątek 4 bm, w przeddzień głównego dnia konferencji, studenci wezmą udział w warsztatach poprowadzonych przez przedstawicieli globalnych firm takich jak Procter&Gamble, Goldman Sachs i Boston Consulting Group, którzy będą też prelegentami podczas sobotnich paneli dyskusyjnych. Okazją do rozmów z przedsiębiorcami, ekspertami i menedżerami znanych spółek będą zresztą nie tylko panele dyskusyjne podzielone w tym roku na trzy ścieżki tematyczne (Trends in Business, Modern Issues oraz Brave Green World), ale także specjalna sesja networkingowa, nie wspominając o rozmowach podczas przerw w debatach, w czasie lunchu czy tradycyjnego, sobotniego balu.

Podczas londyńskiej konferencji zostanie też ogłoszona 6. już edycja programu mentoringowego EmpowerPL, który organizuje BCG we współpracy z Federacją Polskich Stowarzyszeń Studenckich w Wielkiej Brytanii. W nowej edycji programu łączącego polskich studentów najlepszych europejskich uczelni (mentees) z mentorami, którymi są prezesi czołowych polskich firm, założyciele start-upów i liderzy z sektora NGO, po raz pierwszy wezmą udział także studenci z Ukrainy

Jak zaznaczają organizatorzy, Poland 2.0 to nie tylko coroczna konferencja, ale także szeroki wachlarz różnorodnych inicjatyw. Wśród nich jest podcast #NOMAD oferujący rozmowy z inspirującymi przedsiębiorcami, Edu 2.0, czyli program ambasadorski ułatwiający przyszłym studentom lepsze poznanie uczelni swoich marzeń oraz Work 2.0 - program stażowy dla studentów, którzy chcą zyskać doświadczenie zawodowe w startupach.

Przyszłość cyberbezpieczeństwa w dobie metaverse, rola wodoru w transformacji energetycznej, wpływ nowoczesnych technologii na zmiany na rynku żywności i potencjał rozwoju cyfrowych usług finansowych- to niektóre z tematów tegorocznej, ośmej już edycji studenckiej konferencji Poland 2.0 Summit, którą organizuje Fundacja Poland 2.0 zrzeszająca polskich studentów z renomowanych zagranicznych uczelni. Jej partnerem strategicznym, od pierwszej edycji konferencji, jest firma Boston Consulting Group.

„Rzeczpospolita” jest patronem medialnym Poland 2.0 Summit, które - po dwóch latach przerwy spowodowanej pandemią koronawirusa- wraca w tym roku do swej stacjonarnej formuły w Londynie. W konferencji organizowanej w najbliższy weekend (4-5 listopada) ma wziąć udział ok. 400 osób, w tym głównie polscy studenci z wiodących uczelni Europy, ale nie tylko.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Materiał partnera
XX Jubileuszowy Międzynarodowy Kongres MBA
Biznes
Bruksela zmniejszy rosnącą górę europejskich śmieci. PE przyjął rozporządzenie
Biznes
Niedokończony obraz Gustava Klimta sprzedany za 30 mln euro
Biznes
Ozempic może ograniczyć picie alkoholu i palenie papierosów
Biznes
KGHM rozczarował. Mniej produkuje i sprzedaje