Aktualizacja: 01.05.2025 18:23 Publikacja: 05.10.2022 14:17
Foto: Shutterstock
Z badania międzynarodowej agencji YouGov wraz z jej polskim przedstawicielem - agencją Inquiry - wynika, że w tym roku pierwsze miejsce w rankingu na rodzimym rynku zajmuje Allegro, dla którego wskaźnik rekomendacji wynosi 85,8 proc. Tym samym Allegro wyprzedza zeszłorocznego lidera – Cukiernię Sowa, która w tym roku uzyskała drugie miejsce z wynikiem 84,8 proc. wobec 85,2 proc. w 2021 roku). Trzecia lokata przypadła marce Adidas ze wskaźnikiem rekomendacji na poziomie 82,8 proc.
Na dalszych pozycjach znajdują się dwie marki odzieżowe: Zalando z wynikiem 80,2 proc. oraz Zara z 78,7 proc. W drugiej piątce znalazły się: eobuwie.pl, BLIK, Warta, Nike. Najwyższym wzrostem wyników na polskim rynku może pochwalić się Żabka Café (wzrost o 3,6 pkt proc.), a także Pepco (3,1 pkt proc.) oraz sieć Dino (2,0 pkt proc.). Na dalszych pozycjach znajdziemy takie marki jak Media Expert, OBI czy Stokrotka. Ranking zamyka empik.com ze wzrostem wskaźnika rekomendacji na poziomie 0,8 pkt proc.
Telewizja Russia Today - propagandowa tuba rosyjskiego reżimu, dostała w minionym roku rekordową kwotę pieniędzy...
Już trzy czwarte firm w Unii osiągnęło w 2024 r. co najmniej podstawowy poziom wykorzystania technologii cyfrowy...
Upadłe Rafako i Hutę Częstochowa dotychczas łączył jeden, wspólny sposób ratowania poprzez udział spółek Skarbu...
Blisko połowa Polaków nie widzi swojej drogi zawodowej w prowadzeniu własnego biznesu, choć ponad 80 proc. uważa...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
Amerykański gigant ogłosił plany znacznego zwiększenia swojej obecności w Europie – rozbuduje centra danych, zwi...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas