„Historia i Teraźniejszość” sprzedawana jest w 3,5 tys. placówek PP od ostatniego dnia sierpnia. Czy w tak krótkim czasie mogła zostać najczęściej kupowanym tytułem? Okazuje się, że tak, a przynajmniej tak twierdzą w państwowej spółce. – W pierwszych dwóch dniach sprzedaży podręcznika „Historia i Teraźniejszość” klienci zakupili ok. 2800 egzemplarzy tytułu – mówi nam Daniel Witkowski, rzecznik PP.
Jak podkreśla, to rekordowy wynik w historii sprzedaży wydawnictw książkowych oferowanych w placówkach pocztowych. - Ogromne zainteresowanie ze strony klientów potwierdza słuszność decyzji o wprowadzeniu podręcznika do oferty w naszych urzędach i filiach – dodaje Witkowski.
Czytaj więcej
Okazuje się, że słynne już ławki umieszczone w konturze Polski wcale nie są ławkami, tylko instal...
Dotychczas niekwestionowaną „królową” wydawnictw eksponowanych na poczcie była siostra Anastazja. Jej cykl książek kuchennych sprzedawał się jak świeże bułeczki. Czy teraz pałeczkę przejmie podręcznik dla uczniów klas pierwszych liceów i techników? Sprzedaż tytułu w PP wzbudziła duże kontrowersje w szeregach opozycji. Posłowie Lewicy Tomasz Trela i Krzysztof Śmiszek zwrócili się nawet z oficjalnym zapytaniem, czy inni autorzy podręczników mogą liczyć na taką samą dystrybucję.
Daniel Witkowski twierdzi, że zasady dystrybucji podręcznika „HiT” są analogiczne jak w przypadku innych książek dostępnych w ofercie Poczty. - Tytuły oferowane w placówkach spółki są weryfikowane pod kątem potencjału sprzedażowego oraz zainteresowania ze strony klientów. Sprzedaż w placówkach odbywa się na zasadzie umów komisowych. Nowości wydawnicze oraz najpopularniejsze i najlepiej sprzedające się tytuły eksponowane są na dedykowanych stojakach. Oferta przy stanowiskach obsługi klientów jest modyfikowana i zmienia się w cyklach około dwutygodniowych – wyjaśnia rzecznik PP.