Polskie firmy coraz mocniej stawiają na abonamenty

Sprzedaż subskrypcji staje się popularnym modelem biznesowym – szczególnie w sektorze nowych technologii.

Publikacja: 19.07.2022 03:00

Polskie firmy coraz mocniej stawiają na abonamenty

Foto: Adobe Stock

Globalni giganci już od dłuższego czasu oferują swoje usługi w oparciu o sprzedaż abonamentową, odpowiadając na zapotrzebowanie płynące z rynku. W ten scenariusz wpisują się także spółki krajowe. Jednym z pionierów tego modelu w Polsce było Legimi.

– Jako pierwsi wyszliśmy z ofertą mobilnej biblioteki. Dostęp do niej można uzyskać poprzez wykupienie subskrypcji, której cena jest uzależniona od rodzaju wybranego pakietu – mówi Mikołaj Małaczyński, prezes firmy Legimi. Dodaje, że w ostatnich latach widać bardzo wyraźny wzrost zainteresowania usługami subskrypcyjnymi. Użytkownicy zaczęli doceniać możliwość nieograniczonego dostępu do bazy różnorodnych filmów, seriali, muzyki czy książek.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Biznes
Aktywa oligarchów trafią do firm i osób w Unii poszkodowanych przez rosyjski reżim
Biznes
Rekordowe wydatki Kremla na propagandę za granicą. Czy Polska jest od niej wolna?
Biznes
Polskie firmy nadrabiają dystans w cyfryzacji
Biznes
Rafako i Huta Częstochowa. Będą razem produkować dla wojska?
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Materiał Promocyjny
Dlaczego Polacy boją się założenia firmy?
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne