Polskie firmy coraz mocniej stawiają na abonamenty

Sprzedaż subskrypcji staje się popularnym modelem biznesowym – szczególnie w sektorze nowych technologii.

Publikacja: 19.07.2022 03:00

Polskie firmy coraz mocniej stawiają na abonamenty

Foto: Adobe Stock

Globalni giganci już od dłuższego czasu oferują swoje usługi w oparciu o sprzedaż abonamentową, odpowiadając na zapotrzebowanie płynące z rynku. W ten scenariusz wpisują się także spółki krajowe. Jednym z pionierów tego modelu w Polsce było Legimi.

– Jako pierwsi wyszliśmy z ofertą mobilnej biblioteki. Dostęp do niej można uzyskać poprzez wykupienie subskrypcji, której cena jest uzależniona od rodzaju wybranego pakietu – mówi Mikołaj Małaczyński, prezes firmy Legimi. Dodaje, że w ostatnich latach widać bardzo wyraźny wzrost zainteresowania usługami subskrypcyjnymi. Użytkownicy zaczęli doceniać możliwość nieograniczonego dostępu do bazy różnorodnych filmów, seriali, muzyki czy książek.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Biznes
„Rzeczpospolita” o perspektywach dla Polski i świata w 2025 roku
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Czy Polacy przestają przejmować się klimatem?
Biznes
Zygmunt Solorz wydał oświadczenie. Zgaduje, dlaczego jego dzieci mogą być nerwowe
Biznes
Znamy najlepszych marketerów 2024! Lista laureatów konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2024!
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Biznes
Złote Spinacze 2024 rozdane! Kto dostał nagrody?