Reklama
Rozwiń
Reklama

Polskie firmy coraz mocniej stawiają na abonamenty

Sprzedaż subskrypcji staje się popularnym modelem biznesowym – szczególnie w sektorze nowych technologii.

Publikacja: 19.07.2022 03:00

Polskie firmy coraz mocniej stawiają na abonamenty

Foto: Adobe Stock

Globalni giganci już od dłuższego czasu oferują swoje usługi w oparciu o sprzedaż abonamentową, odpowiadając na zapotrzebowanie płynące z rynku. W ten scenariusz wpisują się także spółki krajowe. Jednym z pionierów tego modelu w Polsce było Legimi.

– Jako pierwsi wyszliśmy z ofertą mobilnej biblioteki. Dostęp do niej można uzyskać poprzez wykupienie subskrypcji, której cena jest uzależniona od rodzaju wybranego pakietu – mówi Mikołaj Małaczyński, prezes firmy Legimi. Dodaje, że w ostatnich latach widać bardzo wyraźny wzrost zainteresowania usługami subskrypcyjnymi. Użytkownicy zaczęli doceniać możliwość nieograniczonego dostępu do bazy różnorodnych filmów, seriali, muzyki czy książek.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Zarobki w służbie cywilnej, dronowa ofensywa UE i oferta Orlenu dla Azotów
Biznes
Austriacki miliarder ukrywał pieniądze przed wierzycielami. Sąd wydał wyrok
Biznes
Najbardziej zadłużone firmy Rosji. Gazprom na czele
Biznes
Zygmunt Solorz i Justyna Kulka odwołani z nadzoru ZE PAK. Starcie prawników
Biznes
Orlen złożył ofertę przejęcia projektu Polimery Police
Reklama
Reklama