Reklama

Polskie firmy coraz mocniej stawiają na abonamenty

Sprzedaż subskrypcji staje się popularnym modelem biznesowym – szczególnie w sektorze nowych technologii.

Publikacja: 19.07.2022 03:00

Polskie firmy coraz mocniej stawiają na abonamenty

Foto: Adobe Stock

Globalni giganci już od dłuższego czasu oferują swoje usługi w oparciu o sprzedaż abonamentową, odpowiadając na zapotrzebowanie płynące z rynku. W ten scenariusz wpisują się także spółki krajowe. Jednym z pionierów tego modelu w Polsce było Legimi.

– Jako pierwsi wyszliśmy z ofertą mobilnej biblioteki. Dostęp do niej można uzyskać poprzez wykupienie subskrypcji, której cena jest uzależniona od rodzaju wybranego pakietu – mówi Mikołaj Małaczyński, prezes firmy Legimi. Dodaje, że w ostatnich latach widać bardzo wyraźny wzrost zainteresowania usługami subskrypcyjnymi. Użytkownicy zaczęli doceniać możliwość nieograniczonego dostępu do bazy różnorodnych filmów, seriali, muzyki czy książek.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Biznes
Rada Gabinetowa, kryzys w AGD i ostrzeżenie branży motoryzacyjnej dla Brukseli
Biznes
Prezydent Karol Nawrocki zawetował dwie kolejne ustawy
Biznes
Kamera rozpozna narodowość i rasę. Totalna inwigilacja w Rosji
Biznes
Kreml zagrabia kolejne firmy. Teraz kraby i przekąski będą zarabiać na wojnę
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Biznes
Kogo boi się Roman Abramowicz? Jego superjachty dostały systemy obrony rakietowej
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama