– Mamy 20 lat doświadczenia we wdrażaniu tego typu systemów. Nasza oferta opiera się w dużej części na produktach firmy Microsoft i innych czołowych dostawców, dlatego jesteśmy w stanie dać klientom gwarancję bezpieczeństwa w wieloletnim utrzymaniu wdrożonego rozwiązania, przy zachowaniu relatywnie niskich nakładów – mówi Maciej Czernaś, wiceprezes Arcus System Informatyczne, spółki integratorskiej należącej do Grupy Arcus. – Klientom oferujemy gwarancję dostępu do otwartych kodów źródłowych. Jest element kluczowy przy zakupie krytycznych dla organizacji narzędzi wykorzystywanych czasem przez kilkanaście lat i dłużej.
Przy wyborze profesjonalnych aplikacji ważną kwestią jest dobór infrastruktury. Specjaliści Arcus Systemy Informatyczne posiadają bardzo duże doświadczenie w doborze odpowiedniej infrastruktury, ale również w zarządzaniu nią. Dzięki temu przy zastosowaniu rozwiązania one4all klienci mają zapewniony wysoki poziom bezpieczeństwa – z jedne strony współpracują z jednym profesjonalnym dostawcą usług – Arcus Systemy Informatyczne – ale z drugiej wykorzystują większość gotowych narzędzi od firm trzecich z otwartym kodem źródłowym. Jest to kompromis pomiędzy uzależnieniem się od jednego dostawcy a posiadaniem wielu umów wsparcia i rozwoju posiadanych systemów informatycznych.
Zastosowanie one4all w wersji chmurowej pozwala na zdecydowane obniżenie bariery wejścia dla posiadania tego typu rozwiązania. Funkcje dostępne z przeglądarki internetowej umożliwiaja korzystaniez systemu z dowolnego miejsca.
Spółka oferuje rozwiązanie one4all w wersjach dostosowanych do specyficznych potrzeb danego sektora. Obecnie są to cztery wersje: dla przedsiębiorstw produkcyjnych, dla usługowych, dla administracji publicznej i dla szkół wyższych.
Integracja systemów ułatwia pracę
Krzysztof Jaśkiewicz, prezes zarządu Arcus Systemy Informatyczne
Jednym z przeprowadzonych przez nas wdrożeń jest zastosowanie rozwiązania one4all w firmie Arcus. Wdrożyliśmy i zintegrowaliśmy system Microsoft Dynamics CRM z systemem ERP Microsoft Dynamics AX (m.in. w takich obszarach jak sprzedaż i dzierżawa, logistyka, magazyn oraz serwis). Obecnie handlowcy przygotowują oferty z poziomu programu CRM, na podstawie wcześniejszej historii relacji z klientem z wykorzystaniem danych zgromadzonych w systemie ERP. Dzięki integracji systemów łatwiej, bo w części automatycznie, przebiega teraz obsługa klientów. Przykładowo: jeżeli klient, który dzierżawi drukarki oraz urządzenia wielofunkcyjne chce zgłosić problem z urządzeniem, nie musi do nas dzwonić. Wystarczy, że w systemie, do którego zdalny dostęp zapewnia Arcus, wystawi zlecenie naprawy urządzenia drukującego. Pojawi się ono w najbliższym geograficznie serwisie Arcusa i będzie realizowane zgodnie z wytycznymi zawartymi w umowie serwisowej, np. odnośnie czasu reakcji. Usprawniona została także komunikacja pomiędzy działami: na podstawie zamówienia od klienta handlowcy generują zlecenia dla działu logistycznego, który zamawia wybrane produkty, wysyła je do oddziałów klienta a pracownicy serwisu udają się we wskazane miejsca, by dokonać instalacji urządzeń.