Reklama
Rozwiń
Reklama

MŚP jako koło zamachowe gospodarki

W poniedziałek, 22 maja, w siedzibie GPW odbędzie się konferencja na temat rozwoju polskich małych i średnich firm.

Publikacja: 16.05.2017 19:54

MŚP jako koło zamachowe gospodarki

Foto: 123RF

Jak wspierać rozwój, innowacyjność i zwiększać inwestycje małych i średnich przedsiębiorstw? Jakie narzędzia są do tego potrzebne? Jak zdynamizować polski sektor MŚP? Odpowiedzi na te pytania będziemy szukać wraz z ekspertami podczas forum organizowanego wspólnie przez Gazetę Giełdy i Inwestorów „Parkiet" oraz dziennik „Rzeczpospolita" pod hasłem „Małe i średnie przedsiębiorstwa jako koło zamachowe gospodarki".

Małe i średnie przedsiębiorstwa w gospodarce wolnorynkowej są jednym z głównych filarów jej rozwoju. Grupa ta stanowi ponad 99 proc. wszystkich aktywnych przedsiębiorstw i odpowiada za około 47 proc. PKB. Dlatego ich zrównoważony rozwój jest niezwykle ważny. Jednak według danych Eurostatu krajowe MŚP są mniej efektywne niż ich odpowiedniki z Zachodu, mają również niższy niż w krajach Unii Europejskiej udział w tworzeniu wartości dodanej brutto. Warto się zastanowić, jak to zmienić.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Patronat Rzeczpospolitej
Co 8. polska przedsiębiorczyni przy pozyskiwaniu finansowania doświadczyła trudności związanych z płcią. Najnowsze dane
Biznes
Wojna na torach i w sieci, spór o Mercosur i presja klimatyczna Indii
Biznes
Electromobility Poland wraca do gry. 4,5 mld zł z KPO na nowy projekt
Biznes
Nvidia traci inwestorów. Czy AI przestaje być złotym dzieckiem Wall Street?
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Biznes
Jak zamienić marketing w motor napędowy biznesu? Premiera nowego modelu i debata ekspertów
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama