Aktualizacja: 11.12.2024 23:52 Publikacja: 08.12.2021 14:30
Foto: Adobe Stock
Jak poinformowała w tym roku firma McKinsey, zajmująca się globalnym doradztwem w zakresie zarządzania, „europejskie startupy powstają i rozwijają się w bezprecedensowym tempie” i wskazuje, że „założenie startupu wśród rozdrobnionej puli wartości w Europie niekoniecznie musi być tak wymagającym przedsięwzięciem”. Według Crunchbase „przyspieszyło również tempo finansowania europejskich startupów”. Firma konsultingowa EY zwraca zaś uwagę na to, że „Europa ma najwięcej miast jednorożców… co jest dobrym wskaźnikiem dla różnorodności ekosystemu startupów” w całym regionie.
Najważniejsze wydarzenia i trendy przeszłego roku. Już 18 grudnia specjalny dodatek Perspektywy 2025.
Jest środa, 11 grudnia, a w dzisiejszym odcinku „Twój Biznes” Bartłomiej Kawałek omawia najważniejsze wydarzenia gospodarcze.
Nie jest prawdą, że sąd zablokował mój majątek - zapewnił w oświadczeniu założyciel Polsatu. Potwierdza, że do rad jego fundacji wszedł kurator wskazany przez sąd w Liechtensteinie. Decyzje podjęte przy jego udziale są dla biznesmena korzystne.
Liderzy wyznaczający trendy w komunikacji marketingowej nagrodzeni! Konkurs Dyrektor Marketingu Roku od 13 lat docenia działania wyróżniających się strategów marketingu w Polsce. Wśród grona laureatów znajdują się znane i szanowane nazwiska oraz wschodzące gwiazdy sceny marketingowej. W dniu 4 grudnia 2024 w Warszawie podczas uroczystej gali w Hotelu Renaissance poznaliśmu laureatów Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2024.
Bank zachęca rodziców do wprowadzenia swoich dzieci w świat finansów. W prezencie można otrzymać 200 zł dla dziecka oraz voucher na 100 zł dla siebie.
Znamy zwycięzców 22. edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Jury przyznało łącznie aż 101 nagród – 23 Złote, 39 Srebrnych oraz 39 Brązowych Spinaczy. Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie” trafił do agencji 38 Content Communication. Nagrodę Redakcji RP.pl otrzymał w tym roku projekt Prymus – kampania „Otwarci na zmianę” autorstwa 180heartbeats + JUNG v MATT oraz monday comms.
PFR i armia przyglądają się tworzonym przez start-upy technologiom. Celem ma być poprawa bezpieczeństwa państwa.
Brakuje pieniędzy na innowacje – aż 56 proc. start-upów wskazuje, że pozyskanie finansowania jest dziś bardzo trudne. Niemal co piąta spółka wini inwestorów, którzy ostro tną wyceny – wynika z raportu, który „Rzeczpospolita” publikuje jako pierwsza.
Start-up Flexee nawiązał współpracę z Visą i wprowadza nowatorski benefit dla pracowników, który pozwoli im kupować posiłki w sklepach oraz zamawiać jedzenie online.
Trójmiejski start-up Maviator opracował prototyp osobowego drona – pojazd jest w pełni funkcjonalny i szykowany do produkcji. Firma właśnie rusza ze zbiórką pieniędzy na rozwój projektu. Maszyna na rynek może trafić w 2025 r.
Stworzona przez Grzegorza Błażewicza spółka, w którą zainwestował Rafał Brzoska, rusza na podbój północy Europy. Chce być wiodącą platformą dla e-commerce.
Start-up z Warszawy sięgnął po AI i opracował aplikację, która daje małym i średnim przedsiębiorstwom możliwość wystawiania faktur za pomocą promptów głosowych.
Cyrkularne innowacje zaskakują: z jednej strony świetnymi pomysłami, ale z drugiej nie najlepszymi perspektywami.
Start-up założony przez Filipa Kozerę chce zrewolucjonizować tworzenie narzędzi AI. Cieszy, że inwestorzy wyłożyli na niego właśnie fortunę, ale i martwi, że polskie technologie wypływają za granicę.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas