Aktualizacja: 21.08.2018 20:03 Publikacja: 21.08.2018 21:00
Foto: Adobe Stock
Polski sektor KEP (kurier, ekspres, paczka) rozwija się w imponującym tempie. Wystarczy wspomnieć, że w ciągu ostatnich sześciu lat liczba przesyłek dostarczanych w naszym kraju skoczyła o 62 proc., a wartość tego rynku w latach 2012–2017 wzrosła o ponad 50 proc.
Napędem jest dynamicznie rosnąca sprzedaż online. Firmy kurierskie nie ukrywają, że wzrosty popytu na zakupy internetowe są tak duże, że ciężko dziś nadążyć z usługami dostawy towaru.
UE wprowadzi nowy pakiet sankcji na Rosję, Trump podpisuje umowy warte 243 mld dolarów w Katarze, a rolnicy w Eu...
Realizacja rządowych planów ograniczeń w dostępie do drewna może zmniejszyć łączną produkcję przemysłów: drzewne...
Grupa kierowana przez Rafała Brzoskę, mimo słabnącego rynku e-commerce, zanotowała kolejny dobry kwartał. Choć j...
Asseco i włoska firma Aruba zakończyły właśnie testy transgranicznych przesyłek elektronicznych – dowiedziała si...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas