Prawa do akcji serii C firmy, w której połowę udziałów ma Presspublica (wydawca “Rz” oraz “Parkietu”), kosztowały rano 4,93 zł. Na zamknięciu były wyceniane na 4,33 zł, czyli 17,6 proc. drożej niż na rynku pierwotnym.
Notoria Serwis zajmuje się monitorowaniem raportów finansowych spółek giełdowych. Na ich bazie przygotowuje różnego rodzaju analizy i bazy danych dla klientów. Ze sprzedaży 499 tys. akcji serii C po 3,68 zł na konta firmy wpłynęło ok. 1,8 mln zł. Obecnie kapitał zakładowy dzieli się na 1 mln papierów. Spółka wyda pieniądze na poszerzenie oferty produktowej i inwestycje technologiczne.
– Myślimy o co najmniej czterech nowych produktach, w tym dla branży ubezpieczeniowej – zdradza Paulina Sztajnert, prezes Notorii Serwis.
Kierowana przez nią firma planowała mieć w 2009 r. (oficjalne dane nie są jeszcze znane) 1,7 mln zł obrotów i 0,15 mln zł zysku EBITDA (wynik operacyjny plus amortyzacja). – W najbliższych latach chcemy średnio rocznie zwiększać sprzedaż o 16 proc., a zysk EBITDA o 42 proc. – zapowiada Sztajnert.
Notoria Serwis jest trzecią spółką, która w tym roku zadebiutowała na NewConnect i 110. podmiotem notowanym na tym rynku.