Reklama

Ranking sklepów - II Liga – Sklepy średniej wielkości (powyżej 1,1 tys. opinii)

Publikacja: 08.11.2010 08:39

Komputery

Komputery

Foto: Rzeczpospolita

Do grona sklepów z 2 ligi zaliczono sklepy posiadające minimum 1100 opinii. Charakteryzują się one średnim bądź dużym zasięgiem działania, sporą liczbą obsługiwanych Klientów. Warto zwrócić uwagę, iż na kwalifikacje sklepu wpływa jego poziom świadomości dotyczący zbierania od kupujących opinii po dokonanej transakcji. Często sklepy o pozornie mniejszym gronie obsługiwanych Klientów, ale aktywnie wykorzystujące posprzedażowe ankiety, lepiej i szybciej budują wizerunek bezpiecznego i rzetelnego sprzedawcy niż większe sklepy o „skostniałym” podejściu do kupujących.

 

 

 

 

Reklama
Reklama

Do grona sklepów z 2 ligi zaliczono sklepy posiadające minimum 1100 opinii. Charakteryzują się one średnim bądź dużym zasięgiem działania, sporą liczbą obsługiwanych Klientów. Warto zwrócić uwagę, iż na kwalifikacje sklepu wpływa jego poziom świadomości dotyczący zbierania od kupujących opinii po dokonanej transakcji. Często sklepy o pozornie mniejszym gronie obsługiwanych Klientów, ale aktywnie wykorzystujące posprzedażowe ankiety, lepiej i szybciej budują wizerunek bezpiecznego i rzetelnego sprzedawcy niż większe sklepy o „skostniałym” podejściu do kupujących.

Reklama
Biznes
Francis Ford Coppola sprzedaje luksusowe zegarki. „Jestem bankrutem”
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Biznes
Najnowsza, eksperymentalna szczepionka Moderny okazała się nieskuteczna
Biznes
Czarny czwartek Kremla, sankcje USA i UE, Europa buduje konkurencję dla Muska
Biznes
Jak napędzić rozwój małych i średnich firm
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Biznes
Coś eksplodowało w zakładach zbrojeniowych na Uralu. Fala uderzeniowa i chmura w kształcie grzyba
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama