Reklama

Ranking sklepów - II Liga – Sklepy średniej wielkości (powyżej 1,1 tys. opinii)

Publikacja: 08.11.2010 08:39

Komputery

Komputery

Foto: Rzeczpospolita

Do grona sklepów z 2 ligi zaliczono sklepy posiadające minimum 1100 opinii. Charakteryzują się one średnim bądź dużym zasięgiem działania, sporą liczbą obsługiwanych Klientów. Warto zwrócić uwagę, iż na kwalifikacje sklepu wpływa jego poziom świadomości dotyczący zbierania od kupujących opinii po dokonanej transakcji. Często sklepy o pozornie mniejszym gronie obsługiwanych Klientów, ale aktywnie wykorzystujące posprzedażowe ankiety, lepiej i szybciej budują wizerunek bezpiecznego i rzetelnego sprzedawcy niż większe sklepy o „skostniałym” podejściu do kupujących.

 

 

 

 

Reklama
Reklama

Do grona sklepów z 2 ligi zaliczono sklepy posiadające minimum 1100 opinii. Charakteryzują się one średnim bądź dużym zasięgiem działania, sporą liczbą obsługiwanych Klientów. Warto zwrócić uwagę, iż na kwalifikacje sklepu wpływa jego poziom świadomości dotyczący zbierania od kupujących opinii po dokonanej transakcji. Często sklepy o pozornie mniejszym gronie obsługiwanych Klientów, ale aktywnie wykorzystujące posprzedażowe ankiety, lepiej i szybciej budują wizerunek bezpiecznego i rzetelnego sprzedawcy niż większe sklepy o „skostniałym” podejściu do kupujących.

Reklama
Biznes
Banki a klimat, TikTok i polsko-ukraińska umowa dronowa
Biznes
Biotechnologiczne spółki z szansą na wzrosty
Biznes
Rząd zamawia druk Poradnika Bezpieczeństwa. Ile za to zapłacimy i kiedy do nas dotrze?
Biznes
Trump w Londynie, 4 mld na cybertarczę i zapowiedź głębokich reform w Niemczech
Biznes
Rosyjskie ambicje kosmiczne. Konkurent Starlinka w fazie testów?
Reklama
Reklama