Reklama

Ranking sklepów - II Liga – Sklepy średniej wielkości (powyżej 1,1 tys. opinii)

Publikacja: 08.11.2010 08:39

Komputery

Komputery

Foto: Rzeczpospolita

Do grona sklepów z 2 ligi zaliczono sklepy posiadające minimum 1100 opinii. Charakteryzują się one średnim bądź dużym zasięgiem działania, sporą liczbą obsługiwanych Klientów. Warto zwrócić uwagę, iż na kwalifikacje sklepu wpływa jego poziom świadomości dotyczący zbierania od kupujących opinii po dokonanej transakcji. Często sklepy o pozornie mniejszym gronie obsługiwanych Klientów, ale aktywnie wykorzystujące posprzedażowe ankiety, lepiej i szybciej budują wizerunek bezpiecznego i rzetelnego sprzedawcy niż większe sklepy o „skostniałym” podejściu do kupujących.

 

 

 

 

Reklama
Reklama

Do grona sklepów z 2 ligi zaliczono sklepy posiadające minimum 1100 opinii. Charakteryzują się one średnim bądź dużym zasięgiem działania, sporą liczbą obsługiwanych Klientów. Warto zwrócić uwagę, iż na kwalifikacje sklepu wpływa jego poziom świadomości dotyczący zbierania od kupujących opinii po dokonanej transakcji. Często sklepy o pozornie mniejszym gronie obsługiwanych Klientów, ale aktywnie wykorzystujące posprzedażowe ankiety, lepiej i szybciej budują wizerunek bezpiecznego i rzetelnego sprzedawcy niż większe sklepy o „skostniałym” podejściu do kupujących.

Reklama
Biznes
Rekord pasażerów na polskich lotniskach, Patrioty z Holandii i zadyszka Bitcoina
Biznes
Na wyniki KGHM-u duży wpływ wywiera silny złoty
Materiał Promocyjny
CPK – projekt, który zmienia region
Biznes
Spotkanie koalicji chętnych, Chiny zwiększają import rosyjskiej ropy
Biznes
Cyfrowy Polsat usunął Solorzów z listy akcjonariuszy. Starcie prawników
Reklama
Reklama