O negocjacjach z Tigerem Woodsem należąca do Wiesława Włodarskiego spółka Foodcare poinformowała na początku kwietnia. Podała wówczas, że chce, aby znany golfista został twarzą produkowanego przez nią napoju energetycznego Tiger Black.
Wczoraj udało się nam skontaktować mejlowo z Markiem Steinbergiem, agentem Tigera Woodsa pracującym dla grupy IMG reprezentującej sportowców. Nie potwierdził on informacji podanych przez firmę FoodCare.
– Nie prowadzę negocjacji – wyjaśnił Mark Steinberg. Wyjaśnił także, że jest jedyną osobą, która może prowadzić tego typu rozmowy w imieniu Tigera Woodsa.
Tymczasem Elżbieta Socha, reprezentująca Foodcare w kontaktach z mediami, potwierdziła ponownie, że rozmowy w sprawie potencjalnej współpracy z Tigerem Woodsem trwają. – Reprezentuje nas firma California Promotion, a po stronie firmy w Polsce projekt prowadzi Yossarian Malewski i Paulina Włodarska – wyjaśnia Socha.
Do jesieni 2010 roku zgodę na korzystanie ze znaku Tiger FoodCarowi udzielał Dariusz Michalczewski. Umowę jednak zerwał i związał się z grupą Maspex, która wprowadziła własny energetyk o nazwie Tiger.