Agent Tigera Woodsa nie wie o negocjacjach z FoodCarem

Polska spółka twierdzi, że próbuje przekonać znanego golfistę, aby został twarzą napoju Tiger. Jego agent nic o tym nie wie

Publikacja: 13.04.2011 03:46

Tiger Woods, znany golfista

Tiger Woods, znany golfista

Foto: AFP

O negocjacjach z Tigerem Woodsem należąca do Wiesława Włodarskiego spółka Foodcare poinformowała na początku kwietnia. Podała wówczas, że chce, aby znany golfista został twarzą produkowanego przez nią napoju energetycznego Tiger Black.

Wczoraj udało się nam skontaktować mejlowo z Markiem Steinbergiem, agentem Tigera Woodsa pracującym dla grupy IMG reprezentującej sportowców. Nie potwierdził on informacji podanych przez firmę FoodCare.

– Nie prowadzę negocjacji – wyjaśnił Mark Steinberg. Wyjaśnił także, że jest jedyną osobą, która może prowadzić tego typu rozmowy w imieniu Tigera Woodsa.

Tymczasem Elżbieta Socha, reprezentująca Foodcare w kontaktach z mediami, potwierdziła ponownie, że rozmowy w sprawie potencjalnej współpracy z Tigerem Woodsem trwają. – Reprezentuje nas firma California Promotion, a po stronie firmy w Polsce projekt prowadzi Yossarian Malewski i Paulina Włodarska – wyjaśnia Socha.

Do jesieni 2010 roku zgodę na korzystanie ze znaku Tiger FoodCarowi udzielał Dariusz Michalczewski. Umowę jednak zerwał i związał się z grupą Maspex, która wprowadziła własny energetyk o nazwie Tiger.

FoodCare i były bokser walczą obecnie w sądzie o prawa do Tigera.

 

Biznes
Dodatkowe 26 mld zł na obronność zatwierdzone. Zgoda KE dla Polski
Biznes
Adam Bodnar i Leszek Balcerowicz na konferencji TEP
Biznes
Komputronik pozyskał inwestora. Kurs szybuje
Biznes
Jak obniżyć ceny mieszkań? Cła na nawozy i plan podatkowy Trumpa
Biznes
Będą cła na nawozy z Rosji i Białorusi. Grupa Azoty częściowo zadowolona