Ilu ludzi zatrudniacie, by sprostać dużej liczbie zamówień i sprawnie obsługiwać wszystkich Klientów?
Obecnie ponad 90 osób w różnych działach czuwa nad tym, by Klient od momentu wejścia na naszą stronę do rozpakowania paczki w domu czuł, że jest profesjonalnie obsługiwany. Sprawną realizację zamówień gwarantuje rozbudowany dział logistyczny. Nieustannie pracujemy nad usprawnianiem systemów sprzedażowych, wprowadzamy nowatorskie rozwiązania. Zamówień przybywa z każdym miesiącem, szybko rozwijający się rynek stawia wysoko poprzeczkę, a my chcemy pozostać jego liderem.
Jak udało się osiągnąć tak dużą popularność sklepu?
Wieloletnie doświadczenie w branży RTV/AGD daje nam niewątpliwie przewagę nad nowopowstałymi, mniejszymi sklepami. Przede wszystkim jednak pamiętamy o Kliencie – to on jest najważniejszy i robimy wszystko, by miał tego świadomość.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów, oferujemy szereg dodatkowych usług, takich jak pomoc we wniesieniu ciężkiego sprzętu do domu, wysyłka towaru do krajów UE, czy system sprzedaży ratalnej i możliwość płacenia zagranicznymi kartami kredytowymi.