Największy i Najlepszy polski sklep internetowy

Sklep Electro. pl już po raz trzeci został uznany przez Klientów za najrzetelniejszy i najbardziej popularny sklep w Polsce. Setki tysięcy obsługiwanych osób czyni go nie tylko liderem wśród sklepów internetowych, ale także poważnym zagrożeniem dla tradycyjnych marketów RTV i AGD.

Publikacja: 21.04.2011 12:48

Magazyn

Magazyn

Foto: __Archiwum__

Ilu ludzi zatrudniacie, by sprostać dużej liczbie zamówień i sprawnie obsługiwać wszystkich Klientów?

Obecnie ponad 90 osób w różnych działach czuwa nad tym, by Klient od momentu wejścia na naszą stronę do rozpakowania paczki w domu czuł, że jest profesjonalnie obsługiwany. Sprawną realizację zamówień gwarantuje rozbudowany dział logistyczny. Nieustannie pracujemy nad usprawnianiem systemów sprzedażowych, wprowadzamy nowatorskie rozwiązania. Zamówień przybywa z każdym miesiącem, szybko rozwijający się rynek stawia wysoko poprzeczkę, a my chcemy pozostać jego liderem.

Jak udało się osiągnąć tak dużą popularność sklepu?

Wieloletnie doświadczenie w branży RTV/AGD daje nam niewątpliwie przewagę nad nowopowstałymi, mniejszymi sklepami. Przede wszystkim jednak pamiętamy o Kliencie – to on jest najważniejszy i robimy wszystko, by miał tego świadomość.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów, oferujemy szereg dodatkowych usług, takich jak pomoc we wniesieniu ciężkiego sprzętu do domu, wysyłka towaru do krajów UE, czy system sprzedaży ratalnej i możliwość płacenia zagranicznymi kartami kredytowymi.

Posiadamy jedno z największych zapleczy magazynowych, nie sprzedajemy towaru, którego nie mamy na miejscu. Dzięki temu Klient wrzucający produkt do wirtualnego koszyka fizycznie „ściąga" towar z półki naszego magazynu. Szczególną uwagę zwracamy na odpowiednie zabezpieczenie sprzętu przed wysyłką, aby zminimalizować ryzyko uszkodzeń podczas transportu.

Jak to możliwe, że zachowując tak rozległe zaplecze obsługi Klienta, potraficie utrzymać niskie ceny?

Niewątpliwie jest to zasługa bezpośredniej współpracy z producentami i dystrybutorami sprzętu w całym kraju. Jako poważny kontrahent mamy możliwość uzyskania preferencyjnych warunków. Obsługa tak dużej liczby Klientów pozwala nam kupować sprzęt w dużych ilościach, a zatem taniej.

Na czym polega Wasz udział w Programie „Słucham swoich Klientów"?

Obsługa Klienta nie kończy się wraz z wysyłką do niego towaru. Można powiedzieć, że dopiero wtedy rozpoczyna się proces dbania o jego lojalność. Klienci mogą liczyć na wsparcie z naszej strony nie tylko przy wyborze sprzętu. Oferujemy też m. in. usługę przedłużonej gwarancji, wyręczamy w formalnościach związanych z zakupami ratalnymi. Pamiętamy też o stałych Klientach, nagradzamy ich dedykowanymi promocjami, organizujemy loterie i konkursy.

Co Klienci najchętniej kupują w Electro.pl

RTV

1. Telewizor LED Sony

2. Telewizor 3D Samsung

3. Kino domowe Samsung

AGD

1. Płyta ceramiczna Amica

2. Zmywarka Hotpoint Ariston

3. Lodówka Bosch

FOTO

1. Aparat fotograficzny Nikon

2. Aparat fotograficzny Canon

3. Kamera Sony

Biznes
Burza w Sejmie podczas debaty nad systemem kaucyjnym. Wraca październik 2025 r.
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Bitcoin na rekordowym poziomie
Biznes
Polska walczy o pieniądze z Unii Europejskiej dla zbrojeniówki
Biznes
Wspierają nas technologie, w tym AI
Materiał Promocyjny
Przewaga technologii sprawdza się na drodze
Biznes
Trzeba zadbać o kapitał intelektualny. Bez niego naukę i biznes czeka kryzys
Materiał Promocyjny
Transformacja w miastach wymaga współpracy samorządu z biznesem i nauką