Reklama

Pikantne ceny i dobra obsługa

Strategia atrakcyjnych cen w połączeniu z indywidualnym podejściem do kupujących zaowocowała uzyskaniem przez redcoon.pl pierwszego miejsca wśród najczęściej ocenianych sklepów. O kulisach sukcesu rozmawiamy z Magdaleną Zomrowską – Prezesem redcoon Polska Sp. z o.o.

Publikacja: 21.04.2011 12:46

Czemu sklep redcoon.pl zawdzięcza sukces?

Udaje nam się połączyć bardzo atrakcyjne ceny z najwyższą jakością obsługi. Jesteśmy bardzo otwarci na uwagi naszych klientów. Okazuje się, że zadowolony nabywca i jego pozytywna opinia jest kilka razy skuteczniejsza niż jakakolwiek inna forma reklamy. Polecenia zadowolonych klientów sprawdzają się do tego stopnia, że  naszą siedzibę, odwiedzają osoby zainteresowane zakupem offline produktów przez nas oferowanych.

Czy łatwo dziś sprostać oczekiwaniom klienta ?

Robiący zakupy w internecie są bardzo wymagający, szczególnie dotyczy to polskiego rynku, ponieważ nawet jeśli klient jest perfekcyjnie obsłużony, nie zawsze chce dzielić się pozytywną opinią. W zestawieniu z Hiszpanami czy Włochami, Polacy mniej chętnie dzielą się pozytywnymi opiniami, nie zmienia to jednak faktu, że obsługa na najwyższym poziomie zwraca się w postaci lojalności i pozytywnych referencji. Nasz  cały zespół podporządkowany jest misji „vipowskiej" obsługi klientów, łącznie z dostępnością osób z najwyższego szczebla - każdy może wyrazić opinię lub złożyć zażalenie bezpośrednio do zarządu. Najwyższy standard obsługi wyrażający się poprzez szczegółowy opis towaru, krótki termin dostawy i maksymalnie zabezpieczoną przesyłkę przekłada się na przyciąganie nabywców do naszego sklepu.

Jak zdobyliście tak dużo opinii w serwisie Opineo ?

Reklama
Reklama

We współpracy z Opineo wysyłana jest ankieta do klienta z podziękowaniem za zakup oraz prośbą o opinie i referencje. Ponadto, zorganizowaliśmy już dwie edycje konkursu na najciekawszą i najbardziej wiarygodną opinię, zachęcające kupujących do dzielenia się spostrzeżeniami na temat sklepu.

Wymienianie się opiniami przez klientów sprzyja tworzeniu się społeczności wokół redcoon.pl, jako miejsca bezpiecznych i szybkich zakupów. Opinie i sugestie odwiedzających nas osób pomagają nam optymalizować sklep i proces sprzedaży. Dziś to właśnie klienci w olbrzymim stopniu przyczyniają się do rozwoju sklepu redcoon, a my zapewniamy im pikantne ceny.

Jakie macie plany na ten rok i czym zamierzacie zaskoczyć klientów?

Wkrótce, dzięki współpracy z wydawnictwami, do naszej oferty trafią książki. Ponadto, ulepszeniu i optymalizacji ulegnie strona naszego sklepu, dzięki czemu zakupy będą jeszcze łatwiejsze i przyjemniejsze. Przygotowujemy też kilka innych niespodzianek i konkursów.

Co klienci najchętniej kupują w redcoon.pl ?

1.   Telewizor Samsung LE40C650

2.   Żelazko Philips GC4410

Reklama
Reklama

3.   Telewizor Samsung UE40C6000

4.   Sony PlayStation Move 246

5.    Dysk Seagate External Desktop Drive 1TB

Biznes
Anita Sowińska: Żadna apteka nie będzie zbierała pustych butelek
Biznes
Trump i Putin – Zachód ustala strategię, ustawa o plastiku, Włochy kontra Chiny
Biznes
37% emisji CO2 mniej: Coca-Cola HBC Polska i Kraje Bałtyckie prezentuje najnowsze wyniki ESG
Biznes
Ukrainie brakuje żołnierzy, nie sprzętu
Biznes
To może być koniec all inclusive. Kraj nr 1 dla polskich turystów zmieni przepisy?
Reklama
Reklama