Pikantne ceny i dobra obsługa

Strategia atrakcyjnych cen w połączeniu z indywidualnym podejściem do kupujących zaowocowała uzyskaniem przez redcoon.pl pierwszego miejsca wśród najczęściej ocenianych sklepów. O kulisach sukcesu rozmawiamy z Magdaleną Zomrowską – Prezesem redcoon Polska Sp. z o.o.

Publikacja: 21.04.2011 12:46

Czemu sklep redcoon.pl zawdzięcza sukces?

Udaje nam się połączyć bardzo atrakcyjne ceny z najwyższą jakością obsługi. Jesteśmy bardzo otwarci na uwagi naszych klientów. Okazuje się, że zadowolony nabywca i jego pozytywna opinia jest kilka razy skuteczniejsza niż jakakolwiek inna forma reklamy. Polecenia zadowolonych klientów sprawdzają się do tego stopnia, że  naszą siedzibę, odwiedzają osoby zainteresowane zakupem offline produktów przez nas oferowanych.

Czy łatwo dziś sprostać oczekiwaniom klienta ?

Robiący zakupy w internecie są bardzo wymagający, szczególnie dotyczy to polskiego rynku, ponieważ nawet jeśli klient jest perfekcyjnie obsłużony, nie zawsze chce dzielić się pozytywną opinią. W zestawieniu z Hiszpanami czy Włochami, Polacy mniej chętnie dzielą się pozytywnymi opiniami, nie zmienia to jednak faktu, że obsługa na najwyższym poziomie zwraca się w postaci lojalności i pozytywnych referencji. Nasz  cały zespół podporządkowany jest misji „vipowskiej" obsługi klientów, łącznie z dostępnością osób z najwyższego szczebla - każdy może wyrazić opinię lub złożyć zażalenie bezpośrednio do zarządu. Najwyższy standard obsługi wyrażający się poprzez szczegółowy opis towaru, krótki termin dostawy i maksymalnie zabezpieczoną przesyłkę przekłada się na przyciąganie nabywców do naszego sklepu.

Jak zdobyliście tak dużo opinii w serwisie Opineo ?

We współpracy z Opineo wysyłana jest ankieta do klienta z podziękowaniem za zakup oraz prośbą o opinie i referencje. Ponadto, zorganizowaliśmy już dwie edycje konkursu na najciekawszą i najbardziej wiarygodną opinię, zachęcające kupujących do dzielenia się spostrzeżeniami na temat sklepu.

Wymienianie się opiniami przez klientów sprzyja tworzeniu się społeczności wokół redcoon.pl, jako miejsca bezpiecznych i szybkich zakupów. Opinie i sugestie odwiedzających nas osób pomagają nam optymalizować sklep i proces sprzedaży. Dziś to właśnie klienci w olbrzymim stopniu przyczyniają się do rozwoju sklepu redcoon, a my zapewniamy im pikantne ceny.

Jakie macie plany na ten rok i czym zamierzacie zaskoczyć klientów?

Wkrótce, dzięki współpracy z wydawnictwami, do naszej oferty trafią książki. Ponadto, ulepszeniu i optymalizacji ulegnie strona naszego sklepu, dzięki czemu zakupy będą jeszcze łatwiejsze i przyjemniejsze. Przygotowujemy też kilka innych niespodzianek i konkursów.

Co klienci najchętniej kupują w redcoon.pl ?

1.   Telewizor Samsung LE40C650

2.   Żelazko Philips GC4410

3.   Telewizor Samsung UE40C6000

4.   Sony PlayStation Move 246

5.    Dysk Seagate External Desktop Drive 1TB

Czemu sklep redcoon.pl zawdzięcza sukces?

Udaje nam się połączyć bardzo atrakcyjne ceny z najwyższą jakością obsługi. Jesteśmy bardzo otwarci na uwagi naszych klientów. Okazuje się, że zadowolony nabywca i jego pozytywna opinia jest kilka razy skuteczniejsza niż jakakolwiek inna forma reklamy. Polecenia zadowolonych klientów sprawdzają się do tego stopnia, że  naszą siedzibę, odwiedzają osoby zainteresowane zakupem offline produktów przez nas oferowanych.

Pozostało 83% artykułu
Biznes
„Rzeczpospolita” o perspektywach dla Polski i świata w 2025 roku
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Czy Polacy przestają przejmować się klimatem?
Biznes
Zygmunt Solorz wydał oświadczenie. Zgaduje, dlaczego jego dzieci mogą być nerwowe
Biznes
Znamy najlepszych marketerów 2024! Lista laureatów konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2024!
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Biznes
Złote Spinacze 2024 rozdane! Kto dostał nagrody?