Amerykański producent napojów planuje wydać w ciągu najbliższych pięciu lat 2 mld dol. w tym rejonie. Jest to równowartość wszystkich wcześniejszych inwestycji spółki z ostatnich 18 lat wykonanych od roku 1993, kiedy to Coca Cola powróciła do Indii. Spółka wraz ze swoimi lokalnymi partnerami planuje przeznaczyć wspomniane pieniądze na umocnienie pozycji własnej marki w regionie, rozwój sieci dystrybucyjnej oraz zwiększenie mocy produkcyjnych.

Indie są dzisiaj postrzegane przez gigantów rynku napojów bezalkoholowych jako idealne miejsce do ekspansji. Kraj ten jest drugą najszybciej rozwijającą się główną gospodarką świata. Z populacją grubo przekraczającą miliard ludzi jest to rynek zbytu obok którego nie da się przejść obojętnie. Nie zawsze jednak tak było. W 1977 r. Coca Cola wycofała się z kraju. Decyzja podyktowana była zmianą lokalnych przepisów na mocy których spółka musiałaby ujawnić swoim indyjskim partnerom sekretną formułę swojego najpopularniejszego napoju. Historia ta jest już przeszłością. Dzisiaj spółka jest jednym z ważniejszych graczy w kraju z zatrudnieniem sięgającym 25 tys. osób.