Ze sprawozdania jednostkowego Alma Market wynika, że obroty wzrosły, ale zysk netto z działalności kontynuowanej spadł z z niemal 6,7 mln zł w 2011 r. do 1,9 mln zł za 2012 r.  - W 2012 roku zrealizowana sprzedaż spółki wzrosła ponad 9 proc. do kwoty 920 mln złotych. Uważam, że w sytuacji dekoniunktury, która ma miejsce w handlu detalicznym od drugiego kwartału poprzedniego roku, jest to dobry wynik. Oczywiście nie jest to poziom sprzedaży który na początku roku ubiegłego zakładaliśmy do osiągnięcia, jednak w warunkach które panują, nie ma powodu do niezadowolenia – napisał prezes Jerzy Mazgaj w liście do akcjonariuszy.

Obecnie w sieci Delikatesów Alma działa już 39 obiektów handlowych, a w 2013 r. spółka planuje uruchomienie kolejnych sześciu. Liczy też na pozytywne efekty sprzedaży wprowadzonej do oferty w drugim półroczu 2012 r. nowej marki własnej Food&Joy. Jest w ofercie nie tylko delikatesów Alma ale także został otwarty jej pierwszy niezależny sklep w Warszawie. W podobnym systemie na początku rozwijała sie marka Krakowski Kredens, która jest wielkim sukcesem Almy i także rozwija swoja sieć sprzedaży.