Ostatnie dwa lata to dla CCC okres dynamicznej ekspansji. Jeszcze na początku 2012 r. powierzchnia handlowa spółki wynosiła ok. 160 tys. mkw. Ale na koniec września tego roku było to już 232 tys. mkw.
Do końca roku CCC otworzy jeszcze kilka placówek i na koniec grudnia będzie mieć 250 tys. mkw. (725 sklepów).
Do tej spory strategia grupy zakładała rozwój przede wszystkim w Polsce (gdzie ma ponad 530 placówek) oraz w krajach Europy Środkowej: w Czechach, Rumunii, na Słowacji i Węgrzech. W latach 2013–2015 spółka chce powiększyć powierzchnię handlową w tym regionie o nie mniej niż 150 tys. mkw.
Ale w tym roku CCC rozpoczęło też działalność na pięciu nowych rynkach (w Austrii, Słowenii, Turcji, Chorwacji i Niemczech).
– Ekspansja w Europie Środkowej przebiega szybciej, niż zakładaliśmy, i ten rok kazał nam zmodyfikować założenia strategiczne – mówi Piotr Nowjalis, wiceprezes CCC.