Reklama
Rozwiń
Reklama

Sprzedaż dóbr luksusowych rośnie. Czym firmy kuszą nowych klientów?

Rynek dóbr luksusowych nie słabnie mimo napięć w handlu międzynarodowym i spowolnienia w Chinach. Branża ma za sobą bardzo udany rok, w dużej mierze dzięki proekologicznym akcjom.

Aktualizacja: 17.06.2019 20:10 Publikacja: 17.06.2019 13:47

Sprzedaż dóbr luksusowych rośnie. Czym firmy kuszą nowych klientów?

Foto: Bloomberg

ala

Jak podaje Deloitte w swoim najnowszym raporcie, sprzedaż 100 największych firm z sektora dóbr luksusowych siegnęła w minionym roku obrotowym (zakończonym najpóźniej 30 czerwca 2018 r.) 247 mld dol., czyli o blisko 11 proc. więcej niż rok wcześniej. To ogromny skok w porównaniu z zaledwie 1-proc. wzrostem osiągniętym w ubiegłym roku. Wartości zysku netto firm wzrosła w tym czasie o 9,8 proc., a średnia wartość przychodów przypadająca na spółkę wynosiła 2,47 mld dol.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Electromobility Poland wraca do gry. 4,5 mld zł z KPO na nowy projekt
Biznes
Nvidia traci inwestorów. Czy AI przestaje być złotym dzieckiem Wall Street?
Biznes
Jak zamienić marketing w motor napędowy biznesu? Premiera nowego modelu i debata ekspertów
Biznes
Dywersja na kolei, Trump poprze sankcje na partnerów Rosji i apel von der Leyen
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Biznes
Za mało kobiet w zarządach, kryzys ofert IT w UE, Trump znosi cła na żywność
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama