Niemieckie media twierdzą, że Coca-cola jest dla Lidla za droga. W związku z zaostrzeniem się walki niemieckich dyskontów o klienta Lidl tnie koszty i ceny. Coca-Cola Company nie była jednak gotowa do negocjacji cen.

Przedstawiciele niemieckiego Lidla nie chcą komentować tej informacji, natomiast rzeczniczka Coca Coli powiedziała dziennikarzom, że firmy nie były w stanie porozumieć się co do "koncepcji marketingowych".

Według niemieckiej prasy produkty Coca-coli (Coca-cola, Fanta, Sprite) już zniknęły z niektórych sklepów sieci Lidl w Niemczech. Teraz sieć ma postawić na pepsi i tańsze marki coli, jak na przykład "Freeway".

Niemieckie dyskonty spożywcze - Lidl, Aldi, Rewe, Netto - ostro walczą o rynek i klientów, głównie poprzez obniżki cen najpopularniejszych produktów. Ostatnio Aldi obniżył ceny najpopularniejszych marek musli, jogurtów i płatków śniadaniowych do 10 centów. Znacznie obniżył też ceny jajek, kawy i salami. Teraz Lidl rozpoczął obniżanie cen najpopularniejszych napoi bezalkoholowych.